Skip to main content

Afgelopen drie dagen hebben we in een hotel in Duistland goed naar onze opnamen van BBC First programma's kunnen kijken. Tot gisteravond we dat niet meer konden. “U moet dit programma op uw televisie bekijken”. Waarom dan afgelopen zondag, maandag en dinsdag wel alles kunnen zien? 

Hallo @JLC ,

Je kunt inderdaad alleen thuis maar via je eigen ontvanger naar die opname kijken. Dat is, als het goed is, al vele jaren zo.   

Echter, er was een bug en door een melding van PeterG is deze bug sinds kort gedicht.

Zie ook dit topic : 

Dat het wel kon via Android, Android-TV en website bleek een fout. 

Doordat ik klaagde dat het via de app in mijn Samsung niet kon en een ander over de app in Apple's is dit gecorrigeerd. 

Al bovenstaande werkt via het gewone internet en volgens de afspraak met de BBC mogen die zenders via dat alleen live beschikbaar zijn.

Opnames via de decoders lopen over een andere, afgeschermde route. En het mag dus alleen via die apparaten. 

Het is wat het is al ben ik er ook wat droevig over. Ik denk er sterk over ook voor de slaapkamer nu een extra ontvanger te nemen. Want daar gebruik ik Android-TV waarop het ook niet meer werkt.

 

 


 door een melding van PeterG is deze bug sinds kort gedicht.

Haha, was me van geen kwaad bewust @Noordzee . Ik meldde het juist omgekeerd. Op mijn Android-TV kon ik opnames van BBC First wel kijken, maar op de Tizen (Samsung) niet. En ik dacht dat het een foutje was bij Tizen. 

Maar helaas. Het bleek een fout in Android, Android-TV en de website….. Die fout was dat het tegen de afspraak met BBC wel online (via het gewone internet dus) zichtbaar was. En dat mag kpn dus niet doen.

Gisteren is de fout hersteld. Voor ons jammer maar helaas. 


Dank voor je antwoord