Skip to main content

Ik heb het opnemen pakket erbij genomen maar ik kan mijn opgenomen zenders niet doorspoelen en als ik een film die al een half uur bezig is en dan ga opnemen dan neemt hij het eerste half uur niet op wat ik heel raar vind want dit kon bij ziggo wel! En ik wil mijn abonnement koppelen en krijg wel een mail dat mijn abonnement gekoppeld is maar log ik in bij mijn kpn dan krijg ik iedere keer weer te zien welk abonnement ik wil koppelen en als ik dan op het abonnement klik wat ik wil koppelen blijft hij de hele tijd draaien en stopt daar niet mee en zie gewoon een leeg veld! In mijn factuur staat het opnemen pakket wel erbij maar ik begreep dat wat ik opgenomen had kon doorspoelen!!!

Waarom kan ik dan niets doorspoelen terwijl ik het opnemen pakket heb?? Wat ik ook raar vind is dat als een film een half uur bezig is en je hem dan gaat opnemen hij het eerste half uur niet heeft opgenomen wat bij ziggo wel zo was! Dus vergeet je de film op tijd op te nemen heb je pech!! Tot nog aan toe weet ik niet wat de meerwaarde van het opnemen pakket is want je kan dan ook gewoon terug kijken gebruiken en dat is gratis! Bij terug kijken kun je ook niet doorspoelen en bij het opnemen pakket ook niet dus wat is het verschil??? Kan iemand mij dat uitleggen??

Admin: Reacties afgesplitst van dit topic, verplaatst naar je eigen topic


Waarom kan ik dan niets doorspoelen terwijl ik het opnemen pakket heb??

Het opnemen pakket heeft niets te maken met terug kijken via de gids.

Wat ik ook raar vind is dat als een film een half uur bezig is en je hem dan gaat opnemen hij het eerste half uur niet heeft opgenomen

Dat is niet raar, dat was toch vroeger bij een videorecorder ook niet zo?

wat bij ziggo wel zo was! Dus vergeet je de film op tijd op te nemen heb je pech!!

Dat was vroeger al zo.

Tot nog aan toe weet ik niet wat de meerwaarde van het opnemen pakket is want je kan dan ook gewoon terug kijken gebruiken en dat is gratis!

Terug kijken kan maar tot een week. Opnames blijven een jaar staan.

Bij terug kijken kun je ook niet doorspoelen en bij het opnemen pakket ook niet dus wat is het verschil??? Kan iemand mij dat uitleggen??

Bij een programma wat je opgenomen hebt kun je wel doorspoelen. 

Als je niet door kunt spoelen, dan zit je terug te kijken via de gids. Dat is geen opname. 

Admin: Meeverplaatst


Hi, @Jantienegien . Welkom op het forum en bij kpn. 

Start je je opnamen wel van uit je opname lijst?

menu → opnames aanklikken.

Het klopt dat opnames bij kpn alleen te zien zijn vanaf het moment van starten van de opname. (tip: je kunt de opname wel vanaf het begin kijken via de app, maar dan moet de opname wel klaar zijn)

Van uit de gids met de groene knop gebruik je niet je opnamepakket maar de Terugkijkfunctie. Daarin kan je veel zenders niet doorspoelen.

Tip: kijk ff eerder in de gids om opnamen in te plannen. Dan heb je ze helemaal. Dat kan bij veel zenders zelfs tot een week vooruit.


Goedemorgen @Jantienegien, ik heb jouw reacties samengevoegd in je eigen topic. Zo kunnen we je het beste helpen en houden we het forum overzichtelijk. 

Ik zie dat je al goede uitleg en tips gekregen hebt, super. Als je er toch niet uit komt of als je vragen hebt, laat het dan gerust weten.