Skip to main content
Beantwoord

Ik kan mijn pincode en abonnementsnummer nergens vinden

• April 25, 2020
  • 7 reacties
  • 181 keer bekeken

kan mijn pincode en abbonementsnummer nergens vinden 

Beste antwoord door Chrizziey

Hallo @SchipperR
Je abonnementsnummer staat in de tv ontvanger onder Menu → Instellingen → 1 maal de gele knop indrukken op de afstandsbediening. Pincode is alleen te vinden in de brief of als je deze niet meer weet via de servicetool  de pincode resetten. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Forum|alt.badge.img+16
  • Antwoord
  • April 25, 2020

Hallo @SchipperR
Je abonnementsnummer staat in de tv ontvanger onder Menu → Instellingen → 1 maal de gele knop indrukken op de afstandsbediening. Pincode is alleen te vinden in de brief of als je deze niet meer weet via de servicetool  de pincode resetten. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 25, 2020

:thumbsup:

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • April 25, 2020

Hi Schipper, welkom hier.

Hallo @SchipperR

Chris, mijn baan wordt steeds makkelijker door jou! :smiley: Wederom dank voor de goede hulp hier. 

Forum|alt.badge.img+16
  • April 25, 2020

No problemo @Alex_P, ik doe het graag.  :)

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

Chris, mijn baan wordt steeds makkelijker door jou! :smiley: Wederom dank voor de goede hulp hier. 

Ach nog effe @ChrisWissink en je kunt de baan van @Alex_P overnemen. :grin: Sorry Alex! :see_no_evil:

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • April 25, 2020

Ach nog effe @ChrisWissink en je kunt de baan van @Alex_P overnemen. :grin: Sorry Alex! :see_no_evil:

Het is ok Dennis. Ik dacht dat we vrienden waren, maar ok. Doe maar zo. :pensive:

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

Het is ok Dennis. Ik dacht dat we vrienden waren, maar ok. Doe maar zo. :pensive:

🤣 Ach, ik hou toch wel van je Forum-collega! ❤️ 😂 LOL!