Skip to main content

kan mijn pincode en abbonementsnummer nergens vinden 

 

Hallo @SchipperR
Je abonnementsnummer staat in de tv ontvanger onder Menu → Instellingen → 1 maal de gele knop indrukken op de afstandsbediening. Pincode is alleen te vinden in de brief of als je deze niet meer weet via de servicetool  de pincode resetten. 


:thumbsup:


Hi Schipper, welkom hier.

Hallo @SchipperR
Je abonnementsnummer staat in de tv ontvanger onder Menu → Instellingen → 1 maal de gele knop indrukken op de afstandsbediening. Pincode is alleen te vinden in de brief of als je deze niet meer weet via de servicetool  de pincode resetten. 

Chris, mijn baan wordt steeds makkelijker door jou! :smiley: Wederom dank voor de goede hulp hier. 


No problemo @Alex_P, ik doe het graag.  :)


Chris, mijn baan wordt steeds makkelijker door jou! :smiley: Wederom dank voor de goede hulp hier. 

Ach nog effe @ChrisWissink en je kunt de baan van @Alex_P overnemen. :grin: Sorry Alex! :see_no_evil:


Chris, mijn baan wordt steeds makkelijker door jou! :smiley: Wederom dank voor de goede hulp hier. 

Ach nog effe @ChrisWissink en je kunt de baan van @Alex_P overnemen. :grin: Sorry Alex! :see_no_evil:

Het is ok Dennis. Ik dacht dat we vrienden waren, maar ok. Doe maar zo. :pensive:


Het is ok Dennis. Ik dacht dat we vrienden waren, maar ok. Doe maar zo. :pensive:

🤣 Ach, ik hou toch wel van je Forum-collega! ❤️ 😂 LOL!