Skip to main content
Beantwoord

Ik kan mijn pincode niet resetten

• July 26, 2022
  • 2 reacties
  • 58 keer bekeken

Hier hetzelfde probleem. 
bij resetknop van bevestigen pincode gebeurd er helaas niets…

*admin: afgesplitst

Beste antwoord door Dennis Overbeek

Beste @Mennokooistra,

Vervelend dat dit niet werkt, normaliter moet dit via https://kpn.com/pincode kunnen maar ik begrijp dat die niet werkt.

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij “persoonlijke opmerkingen” ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators.

Dan kunnen ze dit voor jou aanpassen. Het kan hier wel 1 à 2 dagen duren tot er op het forum gereageerd wordt, of je kunt bellen met 0800 - 04 02.

Openingstijden KPN:

Voor alle overige vragen zijn we in persoon aanwezig:

- maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur

- zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur

Op zon- en feestdagen zijn we gesloten voor overige vragen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Dennis Overbeek
Wijsgeer

Beste @Mennokooistra,

Vervelend dat dit niet werkt, normaliter moet dit via https://kpn.com/pincode kunnen maar ik begrijp dat die niet werkt.

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij “persoonlijke opmerkingen” ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators.

Dan kunnen ze dit voor jou aanpassen. Het kan hier wel 1 à 2 dagen duren tot er op het forum gereageerd wordt, of je kunt bellen met 0800 - 04 02.

Openingstijden KPN:

Voor alle overige vragen zijn we in persoon aanwezig:

- maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur

- zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur

Op zon- en feestdagen zijn we gesloten voor overige vragen.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo @Mennokooistra, is de pincode inmiddels al gereset? Mocht het nog niet zo zijn dan kan ik je eventueel ook helpen. Vul dan je Forumprofiel in met naam, postcode + huisnummer en klantnummer. Bij “persoonlijke opmerkingen” ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators.