Skip to main content

Ik heb gratis het pluspakket van jullie gekregen maar ik krijg deze niet uitgezet. Eerst klik ik op: pluspakket uitzetten waarna er een tekst komt dat ik het kan bevestigen in mijn winkelmand, maar die is vervolgens leeg. 

Dat klopt. Waarom wilt u een gratis pakket uitzetten?


Hallo @Rick_85 ,

Lukt het uitzetten niet online, bel dan met 0800-0402. Doordeweeks open van 8.00 tot 20.00, op zaterdag tot 17.00.

Heb je KPN Hussel-thuis in combinatie met een mobiel abonnement? Dan blijft je het pluspakket gratis houden. Dan hoef je het dus niet uit te zetten. 

 

 


Ik neem aan (maar kan dit nergens vinden) dat deze niet gratis blijft, is dat mijn vergissing? 
Heb geen telefoon, maar als deze weer geld gaat kosten ga ik wel de chat in de gaten houden. 


Bedankt trouwens voor jullie snelle antwoorden!


Ik neem aan (maar kan dit nergens vinden) dat deze niet gratis blijft, is dat mijn vergissing? 
Heb geen telefoon, maar als deze weer geld gaat kosten ga ik wel de chat in de gaten houden. 

Als je geen telefoonabonnement hebt bij KPN, dan blijft het pluspakket na de actie niet gratis. Dus dan maar even op tijd bellen naar 0800-0402. 

 


Hoi @Rick_85. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om het pluspakket te verwijderen op jouw tv-ontvanger. Heb je het al een proberen te verwijderen in MijnKPN. Of heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice, zoals Noordzee hierboven voorstelde. 


Hoi Vikash

Nee bij mijn kpn krijg ik nog steeds hetzelfde: ik klik op pluspakket uitzetten en dan zegt de site dat deze in mijn winkelmandje kan bevestigen wat dan niet mogelijk blijkt te zijn. 
Een telefoon heb ik niet, en jullie chatbox is altijd vol. Waarom kan je niet gewoon een mail of bericht sturen naar jullie klantenservice? 


Je hebt nu voor thuis een Hussel abonnement met kpn itv en een mobiel abonnement bij kpn? Dan krijg je het pluspakket helemaal en blijvend gratis. Daardoor kan het ook niet uitgezet.



Een telefoon heb ik niet,

 


Heb geen telefoon,

 

@PeterG, Zo te zien een uitstervend ras.😜😜


@Doornekamp33 . Ik ging en ga ervan uit geen vaste telefoon. Geen telefoon en zeker mobiel kan ik me vrijwel niet voorstellen. Op veel sites MOET je sms'jes kunnen ontvangen voor 2-traps inloggen.


@PeterG Ik eerst ook, maar de opmerking houd ik de chat in de gaten dacht ik, Zal toch niet, toch wel???🙀🙀


Dat is niet niks Peter om er maar van uit te gaan dat ik hier aan het liegen ben. Ik hoop dat je tegen andere mensen aardiger bent. 


Hoi Vikash

Nee bij mijn kpn krijg ik nog steeds hetzelfde: ik klik op pluspakket uitzetten en dan zegt de site dat deze in mijn winkelmandje kan bevestigen wat dan niet mogelijk blijkt te zijn. 
Een telefoon heb ik niet, en jullie chatbox is altijd vol. Waarom kan je niet gewoon een mail of bericht sturen naar jullie klantenservice? 

 

Nou @Rick_85 , dan toch morgen vanaf 8.00 maar weer even proberen via de chat.

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp en subonderwerp.

Dan helemaal naar beneden scrollen. 

Dan zie je staan :

Kom je er niet uit?
Wij helpen je graag verder

 

Daaronder staat de chat. 

 

KPN is niet bereikbaar per e-mail. 


Dat is niet niks Peter om er maar van uit te gaan dat ik hier aan het liegen ben. Ik hoop dat je tegen andere mensen aardiger bent. 

Hè, waar doel je op? Ik ga er alleen van uit dat je geen vaste telefoon hebt.

Geen mobiele lijkt mij uiterst onpraktisch ivm 2-staps inloggen bij diverse instanties.

En wat is daar onaardig van? Kun je dat ook aangeven opdat in daar niet '’onaardig'’ in kan zijn 😁.

@Rick_85


Nee je zegt dat je niet voor kan stellen dat ik geen vaste telefoon of mobiel heb terwijl ik nu al een paar keer heb gezegd dat ik geen telefoon heb (een mobiel is een telefoon). Dat je nu gaat doen alsof je dat alleen hebt gezegd over een vaste telefoon is natuurlijk ook niet waar, dat kan je gewoon terug zien hierboven. 


Ach, je interpreteert het anders dan ik dus bedoel. En ik interpreteer het dus weer niet zoals jij bedoelt.

Het is ook je tekst hè. Geen telefoon. Zeg dan geen vaste telefoon of geen mobiele telefoon of geen vaste en geen mobiele telefoon.

Dit is geschreven tekst. Dus helderheid is vereist. Geen rancune hier.

Desalniettemin kan ik me '’geen mobiel'’ dus niet voorstellen ivm dat dat helemaal niet praktisch is. Ik heb zo'n ding al sinds september 1996 en kan sindsdien niet meer zonder. Antwoordapp. is daardoor de deur uit.
Bellen met mobiel is ook véél goedkoper. En zeg nou niet dat je daarvoor Belonbeperkt hebt.. dat kan. Maar is dus nog steeds veel duurder dan met mobiel (EU).


Is goed, ik zal het voortaan specificeren. Als ik zeg dat ik niet sport zal ik ook voortaan zeggen dat ik dus niet voetbal, hardloop, zwem, basketball, wielren, hockey etc etc. indien mensen denken dat ik met sporten alleen voetballen bedoel. 


@Rick_85 @PeterG 

Zullen we weer terug on topic? 🙏🏽

 

Hoi Vikash

Nee bij mijn kpn krijg ik nog steeds hetzelfde: ik klik op pluspakket uitzetten en dan zegt de site dat deze in mijn winkelmandje kan bevestigen wat dan niet mogelijk blijkt te zijn. 
Een telefoon heb ik niet, en jullie chatbox is altijd vol. Waarom kan je niet gewoon een mail of bericht sturen naar jullie klantenservice? 

 

Nou @Rick_85 , dan toch morgen vanaf 8.00 maar weer even proberen via de chat.

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp en subonderwerp.

Dan helemaal naar beneden scrollen. 

Dan zie je staan :

Kom je er niet uit?
Wij helpen je graag verder

 

Daaronder staat de chat. 

 

KPN is niet bereikbaar per e-mail. 

 

 @Rick_85 

Ga je morgenochtend toch maar weer de chat proberen?  


Ja ga ik proberen, dank je!


Nog even dit: staat het pluspakket korter dan 31 dagen aan? Pas van af dag 32 kan je een extra afgenomen tv pakket weer uitzetten. Daar is dan overigens geen maand opzegtermijn voor, maar gaat per direct. Je betaalt, in the end, per afgenomen dag.


Nou ik heb inmiddels zo’n 20x met de digitale assistent “gesproken” en 20x gelezen dat er niemand aanwezig is om me echt te helpen. Inmiddels ben ik ook aan het betalen voor een pakket die ik nooit heb gebruikt. Dan ben ik overgestapt op kpn omdat ze van tevoren zeggen dat je geholpen kan worden via een forum, via chat en via de site en nu ik al die kanalen heb geprobeerd zeggen ze allemaal: ja je moet maar bellen… Snappen ze nou echt niet dat sommige mensen overprikkeld raken van bellen en daarom ontzettend veel geld betalen om andere opties te hebben? Wat een farce. 


@Vikash 

Waarom kan je iemand met exact hetzelfde probleem wel helpen: 
 

 


@Rick_85 Ik heb zojuist in onze systemen aangegeven dat je het Pluspakket wil verwijderen uit jouw abonnement. Het kan even duren (max. 24 uur) voordat deze wijziging is verwerkt. Je ontvangt hier nog een bevestigingsmail van. Laat je mij weten of het is gelukt en de zenders verdwenen zijn?


@Rick_85 Ik heb zojuist in onze systemen aangegeven dat je het Pluspakket wil verwijderen uit jouw abonnement. Het kan even duren (max. 24 uur) voordat deze wijziging is verwerkt. Je ontvangt hier nog een bevestigingsmail van. Laat je mij weten of het is gelukt en de zenders verdwenen zijn?

De bevestiging is binnen, bedankt!


@Rick_85 Graag gedaan! 😊