Skip to main content
Beantwoord

Ik kan niet een losse wedstrijd Ajax-PSV bestellen

• October 24, 2021
  • 3 reacties
  • 126 keer bekeken

Arie van der Does
Nieuwkomer

Kan niet kiezen voor losse wedstrijd ajax psv

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Goed opgemerkt, @PeterG! Op kanaal 14 worden regelmatig wedstrijden van Ajax, Feyenoord of PSV uitgezonden, deze week Ajax - PSV. Deze zender zit standaard inbegrepen bij Interactieve TV van KPN, dus je kunt deze wedstrijd gratis bekijken (en is daarom niet te bestellen als losse wedstrijd).

Ik hoop dat je het antwoord van Peter op tijd hebt meegekregen en nu ook kunt genieten van de wedstrijd! :soccer:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • October 24, 2021

Hoi @Arie van der Does 
Dit medium is nu niet bepaald de snelste om in contact te komen dus kun je beter even bellen 0800 0402 gratis nummer van de KPN

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 24, 2021

Waarom zou je dat willen? Hij wordt uitgezonden op ESPN. In het basispakket op zendernummer 14. @Arie van der Does 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • October 24, 2021

Goed opgemerkt, @PeterG! Op kanaal 14 worden regelmatig wedstrijden van Ajax, Feyenoord of PSV uitgezonden, deze week Ajax - PSV. Deze zender zit standaard inbegrepen bij Interactieve TV van KPN, dus je kunt deze wedstrijd gratis bekijken (en is daarom niet te bestellen als losse wedstrijd).

Ik hoop dat je het antwoord van Peter op tijd hebt meegekregen en nu ook kunt genieten van de wedstrijd! :soccer: