Skip to main content

Hierbij dien ik een klacht in. Ik heb nu 6 x gebeld en sinds afgelopen woensdag geen televisie. Tv ontvangers werken niet meer. Software kan niet worden in geladen. Helpdesk kan niets doen. Ticket blijft open staan op een andere afdeling. Vreselijk irritant dit!

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag

Hallo, Al 6 dagen problemen met onze tv ontvangers. Software laadt niet in. Wat een drama is dit zeg!

Wij wachten nu op de expert afdeling, die zou ons vrijdag bellen. Heel vervelend dit.

Heb nu elke dag twee keer gebeld, komt door de helpdesk heen. Wat een gedoe!

Admin: post verplaatst naar eigen topic


Hierbij dien ik een klacht in!

Admin: post verplaatst naar eigen topic


Bij KPN heeft nog nooit (misschien een korte tijd uitgezonderd die ik niet heb bemerkt) de mogelijkheid bestaan voor consumenten om klachten in te dienen via Email. 

Er wordt nog steeds gewerkt volgens de oude PTT formule.  

Oplossing: PTT was de enige op het gebied van Internet en telefonie, maar die markt is nu net als de TV markt nu ook open. 

Admin: post verplaatst naar bestaand topic

 


Nu een week zonder televisie. Meerdere keren gebeld, elke keer het zelfde liedje, welke storing, verhaal opnieuw uitleggen. Totaal 6 telefoontjes.  Ik ben net gebeld door de klachtenafdeling. Die konden ook niets voor ons betekenen. We moeten kennelijk wachten totdat afdeling x expertdienst klaar is en de ticket vrijgeeft. Ik word hier erg verdrietig van! Misschien tijd voor de consumentenbond. Wanneer krijgen we de oplossing???

Admin: post verplaatst naar eigen topic


Gelukkig donderdag komt er een monteur!


Als internet wel werkt, dan vraag ik me wel een beetje af wat die monteur dan zou moeten komen doen...


Nick, de software laad niet in. Maar goed de oplossing is hopelijk nu in zicht:wink:


Nick, de software laad niet in. Maar goed de oplossing is hopelijk nu in zicht:wink:

Is de ontvanger met de originele bijgeleverde kabel rechtstreeks op de Experiabox aangesloten? Zonder dat daar nog iets van kastjes of andere kabels tussen zitten?


Ja Nick


Ja Nick

Dan valt er erg weinig te beleven bij u thuis voor de monteur. De Experiabox zou hij/zij kunnen vervangen. Maar dat kunt u zelf ook als KPN hem toestuurt. Datzelfde geldt voor de tv ontvanger. Defecte apparatuur hoort de telefonische helpdesk gewoon af te handelen.


Nick, ik ga niet meer reageren. Kpn lost het op!


Is het probleem opgelost, @Jkuyst ?


Ja alles is opgelost. Dankzij de monteur. O.a. de Powerline adapter van de vorige installatie gaf problemen (spiegeling op de lijn)aan de tv ontvangers. En daarbij een nieuwe modem en 1 wifi repeater van kpn. En daarbij nog compensatie gekregen KPN.  Ik ben er blij mee! Mvg


Fijn dat het uiteindelijk netjes is opgelost. Mocht je ooit andere vragen hebben, stel ze gerust.