Skip to main content

Ineens het het niet meer mogelijk om NPO2 Extra te bekijken, sinds het van kanaal is veranderd. Daar voor kon ik het wel zien. Waarom kan/wil niemand uitleggen waarom dit is en wat ik eraan kan doen om het programma weer te zien? Ik heb een TV en telefoon abonnement bij KPN. Moet ik van provider veranderen? Dat doe ik dan graag, want ik wil in staat zijn NPO2 Extra te bekijken

 

Beste @2Tabanan22,

kanaal 82 is NPO EXTRA 2, deze is weer terug gezet van basispakket naar het Pluspakket. Wil je deze zender zien zou je het Pluspakket moeten afnemen. Heb je internet, tv en mobiel van KPN, (hussel) dan is het Pluspakket gratis. 


Heb een combinatiepakket en dus recht op het pluspakket,

maar kan desondanks kanaal 82 en dus NPO2extra niet ontvangen.

Tot wie moet ik me richten hiervoor?


Hallo @Frankandries , staat kanaal 82 dan misschien nog verborgen?

Ga met de afstandsbediening via Menu → Instellingen → Zenders verbergen

bron


Bedankt Ruud, Ik heb gekeken: kanaal 82 is geen verborgen kanaal; kanaal 82 (NPO2extra is verhuisd vanaf 88) ontbreekt in de reeks kanalen.
Groet Frank

 


Ik heb NPO2 Extra niet meer in mijn itv app.

En ik heb wel het uitgebreide pakket. Hoe krijg ik NPO2 Extra weer terug in mijn itv app?

 

Thuiskijken kan ik momenteel niet controleren omdat ik in het buitenland zit.


@Donpol @2Tabanan22 @Frankandries 

Sinds kort wordt NPO 2 Extra (kanaal 82) niet meer aan alle klanten doorgeven. De zender is weer teruggezet naar het pluspakket. 

Het pluspakket is toe te voegen aan jouw abonnement via Mijn KPN. Of bel eventueel met 0800-0402 voor een uitbreiding van je abonnement. 

Heb je KPN Compleet voor je Thuis-abonnement in combinatie met een mobiel abonnement. ? Dan kun je kiezen uit gratis het ESPN-pakket of gratis het pluspakket.  

Heb je KPN-Hussel voor je Thuis-abonnement in combinatie met een mobiel abonnement? Dan heb je sinds kort het pluspakket gratis. 

Heb je geen mobiel abonnement op jouw adres bij KPN? Dan is het pluspakket niet gratis. 

Zie je kanaal 82 niet staan en staat het niet bij de verborgen kanalen? 

Start de ontvanger dan even helemaal opnieuw op. 

 

Alternatief 

Je kunt NP0 2 Extra in Nederland ook gewoon zien via NPO Start. Zowel via jouw mobiel als via de app op jouw TV. 


Dag Noordzee dank voor je antwoord.

Dat is allemaal leuk en aardig, maar als ik NPO2 Extra wil moet ik € 9,99 betalen voor maar 1 zender.

Al die andere zenders heb ik geen enkele behoefte aan.

Ik heb echter wel een compleet pakket dus ik ga meer even bellen met de klantenservice.

Ik moet wel even achter het nummer komen wat ik uit Frankrijk nodig heb. Enig idee?

 

Dank en groet.


@Donpol ,

Vanuit het buitenland kun je bellen met:

+31 6 1200 1200

of gebruik de chat.

via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 


Ik houd het er even op dat iemand bij KPN vergeten is een kanaal 82 (ter vervanging van 88)

aan te maken. Aan/uitzetten van de TV levert niks op en ik heb een pluspakket, dus daar ligt het niet aan.

Die expert Noordzee lijkt me een automaat-robot van KPN.


Ik houd het er even op dat iemand bij KPN vergeten is een kanaal 82 (ter vervanging van 88)

aan te maken. Aan/uitzetten van de TV levert niks op en ik heb een pluspakket, dus daar ligt het niet aan.

Die expert Noordzee lijkt me een automaat-robot van KPN.

Hi Frankandries, we hebben verschillende behulpzame gebruikers op ons forum, waaronder Noordzee. Zij proberen andere bezoekers hier op weg te helpen nog voordat er een moderator aanwezig is in het topic. NPO 2 Extra is inderdaad tijdelijk beschikbaar geweest op verzoek van NPO, en nu teruggezet naar het Pluspakket. Ik raad je aan om in te loggen in MijnKPN en daar even controleren of het Pluspakket aan staat. Als dat het geval is, geef je tv-ontvanger dan een frisse start. Ik ben benieuwd of je de zender daarna kunt bekijken.