Skip to main content
Beantwoord

Ik kan op RTL5 niets meer opnemen

  • December 21, 2019
  • 1 reactie
  • 114 keer bekeken

Hallo. 
ik kan op rtl 5 niks meer opnemen ? 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi Nancy, welkom op het forum. 

Ik heb het hier ook geprobeerd met meerdere programma's, het werkt. Krijg jij een bepaalde foutmelding te zien als je dit doet? Lukt het opnemen op andere zenders wel? Heb je eventueel ook een voorbeeld van een programma waarbij dit niet lukt?

Zou je ook je ontvanger eens willen resetten? Stap 2 als je even naar beneden scrolt. 

Ik hoor graag van je.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 22, 2019

Hi Nancy, welkom op het forum. 

Ik heb het hier ook geprobeerd met meerdere programma's, het werkt. Krijg jij een bepaalde foutmelding te zien als je dit doet? Lukt het opnemen op andere zenders wel? Heb je eventueel ook een voorbeeld van een programma waarbij dit niet lukt?

Zou je ook je ontvanger eens willen resetten? Stap 2 als je even naar beneden scrolt. 

Ik hoor graag van je.