Skip to main content
Vraag

Ik kan opgenomen programma’s niet meer afspelen. Moet tv steeds resetten

• August 14, 2026
  • 6 reacties
  • 85 keer bekeken

Moet t,v box steeds resetten. Kan opnames niet meer afspelen

6 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 14, 2026

Soms pakken de oudere ontvangers het nieuwe opname platform wat al voor TV+in gebruik is niet. 

Wat nog wel wil helpen is een frisse start. 

Menu - instellingen - systeem 

Welke ontvanger heb je? HMB2260, VIP2952, VIP5202 ?

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Ernst09, welkom op de community. Dat klinkt vervelend! Werkt het wel nadat je de tv-ontvanger hebt gereset? Wat gebeurt er precies als je een opname probeert af te spelen? Je zegt dat het niet lukt, maar wat er wel gebeurt is nog niet duidelijk.

Kan je dat toelichten? En heb je Peter zijn suggesties ook al geprobeerd?

Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat je vertelt. Hoe meer je vertelt, hoe meer we met je mee kunnen denken. Als je het makkelijker vindt om het telefonisch toe te lichten kan dat ook, daarvoor kan je een terugbelafspraak maken via onze site.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 18, 2026

Probleem waarschijnlijk al opgelost. Heb een andere HDMI kabel geïnstalleerd en nu doet hij het weer. 

Jasper van KPN
Moderator

Een nieuwe HDMI-kabel is niet het eerste waar ik aan zou denken, maar als het een verbetering geeft is dat alleen maar mooi natuurlijk. Laat je weten hoe het daarmee gaat?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 18, 2026

Tot nog toe kan ik opgenomen programma’s weer gewoon afspelen. Kwam op het idee omdat ik met mijn iPad wel gewoon kon terugkijken. Probleem lag dus m.i in een kabel. Voorlopig aanzien of het zo blijft.

Jasper van KPN
Moderator

Ik ben ook benieuwd hoe het op langere termijn gaat, eerst veel kijkplezier weer nu!