Skip to main content
Ik kan vaak de opnames die die opneem niet terugkijken. Ik moet dan 2x het tv kastje opnieuw opstarten en dan werkt het wel en kan ik de opnames kijken. Alle resets zijn al gedaan achter de schermen op de klantenservice, nieuwe modem alle tv kastjes in huis geprobeerd niets werkt. Wie heeft de oplossing
Goedemorgen @Harjet. Welkom op het forum. Wat vervelend dat je opgenomen programma's niet terug kunt kijken. Is de opname niet zichtbaar of zie je de opname wel en kan je het niet opstarten? Verder ben ik benieuwd op welke manier de tv-ontvanger is aangesloten op de ExperiaBox? Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer