Skip to main content

Een aantal opgenomen muziek programma's kan ik niet meer terug zien. Ik krijg foutcode STB-zap-01. Diverse malen heb ik getracht te kijken. Er is geen netwerk probleem.

Voorbeelden van programma's:

Vr 21 mei 2021 Npo2  Bob Dylan

VR 21 MEI 2021 npo2 Chrissie Hynde

Zo 21 mei 2021 Npo2 Bob Dylan

Vr 27 aug 2021 Npo2 Over grenzen

De melding "kan niet worden afgespeeld door een probleem in het netwerk" is onjuist en misleidend.

Op de Kpn site vind ik wel een overzicht met foutcodes, maar een oplossing wordt niet geboden.

 

Kortom: eigenlijk 3 problemen met terugkijken van opgenomen programma's. 

Gaarne een oplossing.

Hallo @Muziek programma ,

Zou je de software is opnieuw kunnen inladen op de ontvanger? ( Menu → Instellingen → Systeem → Software opnieuw installeren).  Werkt het dan ook nog niet?


Hallo @Muziek programma, welkom op het KPN Forum!

De melding die je krijgt, kan ook betekenen dat het mis gaat in de verbinding tussen jouw tv-ontvanger en het televisie platform. Het kan in dat geval helpen om de tv-ontvanger even een herstart te geven door deze 1 minuut stroomloos te maken. Werkt dit niet, dan kan een frisse start helpen:

Hallo @Muziek programma ,

Zou je de software is opnieuw kunnen inladen op de ontvanger? ( Menu → Instellingen → Systeem → Software opnieuw installeren).


Dat heb ik uiteraard al geprobeerd en dat lost niets op.


@Muziek programma ik had opgenomen programma’s welke ik niet kon afspelen via de iTV ontvanger. Wat ik toen gedaan heb is via de KPN ITV app op mijn mobiel het opgenomen programma gestart (daar kon ik namelijk wel het programma bekijken) en toen vanuit de app via de Chromecast gestreamed naar mijn televisie. Ik hoop dat dit ook voor je werkt. 


Ik had hetzelfde probleem met een aantal programma's van NPO2Extra, opgenomen in dezelfde periode.

Ze kunnen niet op de TVontvanger afgespeeld worden, wel in de APP of in de browser.

Zie ook: 

 


@Muziek programma

Weet je zeker dat het NPO 2 was en niet NPO 2 Extra ???

Je kunt ze hoogstwaarschijnlijk nog wel via de KPN TV app kijken. Maar niet lang meer want het jaar is bijna om.

KPN TV app in smart tv Samsung, LG, Philips, Sony, TCL

KPN TV app in tablet en smartphone (te casten naar tv via chromecast)

KPN TV website http://tv.kpn.com .

De melding "kan niet worden afgespeeld door een probleem in het netwerk" is onjuist en misleidend.

Er is geen netwerk probleem.

Die melding klopt als een bus. Het probleem zit in het iTV netwerk op de opnameserver van KPN. Hiermee wordt niet je netwerk thuis bedoeld.