Skip to main content

Ik probeer nu een week deze aflevering te kijken via het pluspakket, maar hij wil hem niet afspelen. Alle andere afleveringen lukt wel, starten meteen zodra je op Afspelen drukt, maar deze niet.

 

Ik heb het kastje al gereset, maar dit leverde geen resultaten op.

 

Heeft iemand ideeën voor een oplossing?

Beste @Saron,

Krijg je ook een foutcode te zien? En heb je de TV ontvanger een harde reset gegeven? Zoals hieronder beschreven:

Laat het ons maar even weten. 👍🏼


Bedankt voor je reactie!

Ik krijg geen foutcode te zien.

Ik probeer de stappen voor een hard reset te volgen, maar het moment dat ik op bewaar instellingen druk en dan Ja gebeurt er niks. De ontvanger herstart niet.


Wij ook niet, de andere afleveringen wel maar aflevering 12 al een paar dagen niet. 


Hoi Saron, Arnoud, welkom op het forum! Ik heb het zojuist getest en hier wil de aflevering op dit moment gewoon starten. Is dat bij jullie inmiddels ook weer het geval? Zo niet, wil je testen of hij via de iTV Online (website of app) wel wil starten.


Via het kopje "gratis series" in het menu is het wel gelukt! 


Top, goed om te horen!


Hij lijkt inderdaad te starten via het kopje Gratis Series!

Ben nu niet in de mogelijkheid om de hele aflevering te bekijken, maar ga ervan uit dat dit werkt nu hij hem wel gewoon afspeelde.

Bedankt voor jullie hulp en antwoorden!


Ik heb gemerkt dat het niet alleen aflevering 12 is maar alles afleveringen erna ook.

maar zal eerst proberen om het via Gratis Series te doen


Ik heb gemerkt dat het niet alleen aflevering 12 is maar alles afleveringen erna ook.

maar zal eerst proberen om het via Gratis Series te doen

Ik heb sinds zondag hetzelfde probleem. Vanaf 12 wil hij niet afspelen


Welkom, Alex, Marie! Hebben jullie kunnen testen of het via Gratis Series wel werkt?