Skip to main content

Waarom kan ik via mijnkpn geen extra itv ontvanger bestellen? 

 

Beste @Joep1965 

Dat is vreemd! Heb je het ook eens op de PC geprobeerd via de website van MijnKPN? Krijg je daar ook dezelfde issue te zien? Op de app van MijnKPN zie ik wel dat je 4 TV ontvangers kan hebben op je adres. :thinking:

Wat is de maximale snelheid op jou adres? Ik mag aannemen dat je genoeg snelheid hebt, anders komt ie niet met de melding van 4 TV ontvangers. :thinking:


Hallo @Dennis Schreve , via mijnkpn op de pc hetzelfde resultaat.  De snelheid ligt rond de 30 Mbps dus dat is ruim voldoende voor minimaal 2 ontvangers.


@Joep1965 vink eerst eens 'nee, ik wil geen tv van kpn' daarna 'ja, ik wil tv van kpn'

Vervolgens kun je dan wél een extra tv-ontvanger aanvragen.

 

#bugje :sunglasses:

 

Ik heb dat namelijk ervaren met het wel/niet aan of uitzetten van de 4k optie. Dat werkte alleen via die weg,…

Zou dan ook moeten werken met het bijsluiten van een extra ontvanger.

 

Hierna werken alle knoppen in mijnkpn wel gewoon. 


Je kan niet op het plus tekentje tikken? Dan inderdaad wat Jeroen voorstelt.


Wat ik ook doe het blijft onmogelijk om een extra itv ontvanger aan te vragen. Het is niet echt een probleem want ik wil helemaal geen extra ontvanger maar het viel me gewoon op dat hier iets misgaat. Vandaar mijn vraag.


Raar, staat mij namelijk bij dat ik eerst ook geen extra ontvanger kon bijsluiten, maar is al lang geleden,.. Dus ben ik gaan Husselen met aan/uitzetten van diverse opties. Puntje bij paaltje niks gewijzigd en kon ook gewoon weer ontvangers toevoegen. 


@Joep1965 Bedankt voor de reactie. Ik zie inderdaad dat het in mijn KPN niet mogelijk is. Volgens onze gegevens is er 32 Mbit leverbaar op het adres, daarmee zou je in ieder geval 2 interactieve tv ontvangers moeten kunnen gebruiken. In mijn Kpn lijkt hierin iets niet helemaal goed te gaan, ik heb dit signaal intern doorgezet en wacht nog op reactie. Zodra ik reactie heb zal ik dit hier delen. 


@Joep1965 Ik heb reactie van mijn collega's. Het is een bekend probleem en staat uit bij mijn collega's. We doen ons best het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer het precies opgelost zal zijn durf ik op dit moment helaas nog niet te zeggen. Bedankt voor het doen van de melding!