Skip to main content

Ik krijg nu al 2 dagen , de hele dag door de foutcode 303. Alle stappen ook al meerdere keren per dag doorgenomen. Opstarten modem, opstarten tv ontvanger etc. Maar telkens komt de melding weer in beeld te staan en kan je geen tv kijken. Wie weet hoe ik dit kan oplossen?

Dag @N.S is de tv ontvanger met een kabel aangesloten aan het modem?


Je hebt vast al https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/foutcodes/foutcode-303-842.htm#/

nagelopen.

 


@Joep1965 Is met een kabel aangesloten op elkaar.

@EAZ1964 Inderdaad alle stappen al door gelopen….


Hoi @N.S en welkom op het forum! Ik kan me goed voorstellen dat TV kijken hier niet leuker van wordt, dus hopelijk hebben we het snel opgelost. De stappen van foutcode 303 geven ook aan dat je een andere internetkabel kunt testen om uit te sluiten of die stuk is. Heb je al een andere internetkabel getest? Zo ja, zou je dan ook eens een andere poort van je modem willen proberen? Ik ben benieuwd hoe het dan gaat. 


Inmiddels is er een monteur langs geweest, en wat ik al vermoedde ; het modem werkte niet correct.

Na 2 x ‘s nachts een update was het alleen maar erger geworden. 
Maar het was een bekend probleem aldus de monteur…


Heeft de monteur het dan ook opgelost? Als het een monteur van ons was zou die ook de oplossing moeten geven, of de juiste partij aansturen die dit kan.


Het is opgelost door het nieuwe modem. En ja de monteur was van kpn.


Fijn! Goed dat je dan een monteur hebt geregeld. Dan wens ik je veel kijkplezier en sterkte met de hitte!Â