Skip to main content
Beantwoord

Ik krijg al 7 dagen de melding dat ik geen film kan huren, hoe kan dat?

• February 18, 2025
  • 6 reacties
  • 188 keer bekeken

ik wil een film bestellen en betalen met mijn 4 cijferige pincode. Als ik echter de pincode intoets krijg ik
de melding dat er op dit moment geen film besteld kan worden, probeer het later nog een keer. Dit bericht krijg ik al 7 dagen. Iemand enig idee?

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Jimmobiel en ​@j.van.hulst. Ik doe toch even de aanname dat jullie één persoon zijn of uit hetzelfde huishouden komen. 

Is het gelukt met de aanwijzingen van ​@Jeroen-bart Engelen?

Hallo ​@j.van.hulst 

Jij hebt hetzelfde probleem? In jouw geval betekend de error code dat de ingevoerde PIN code niet correct is. Je kunt via de MijnKPN app je PIN code wijzigen en kijken of het dan wel werkt.

Je kunt ook deze servicetool gebruiken om je PIN-code te wijzigen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Jeroen-bart Engelen
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9

Hallo ​@Jimmobiel 

Is dat letterlijk de melding die je ziet, of staat er ook nog een error code bij vermeld?

• Nieuwkomer
  • February 19, 2025

Dag, de code is (kbx-apk-5035/500-3124)

Jeroen-bart Engelen
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9

Hallo ​@j.van.hulst 

Jij hebt hetzelfde probleem? In jouw geval betekend de error code dat de ingevoerde PIN code niet correct is. Je kunt via de MijnKPN app je PIN code wijzigen en kijken of het dan wel werkt.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 20, 2025

Hoi ​@Jimmobiel en ​@j.van.hulst. Ik doe toch even de aanname dat jullie één persoon zijn of uit hetzelfde huishouden komen. 

Is het gelukt met de aanwijzingen van ​@Jeroen-bart Engelen?

Hallo ​@j.van.hulst 

Je kunt ook deze servicetool gebruiken om je PIN-code te wijzigen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 21, 2025

ja, hartelijk dank

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • February 21, 2025

Top. Fijne dag nog verder!Â