Skip to main content

Zojuist de box aangesloten. Krijg met geen mogelijkheid de afstandsbediening verbonden met de box. Scherm blijft dus hangen op Welkom bij KPN en de talen waar ik uit kan kiezen. Ook heb ik geprobeerd om de a.b. via de 7 sec constructie op het apparaat. 
 

Iemand enig idee?


Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je vraag aangemaakt

Zit er een DVS tussen of switch tussen? 

Welke KPN experiabox of Box12 heb je?

 

Zojuist de box aangesloten. Krijg met geen mogelijkheid de afstandsbediening verbonden met de box. Scherm blijft dus hangen op Welkom bij KPN en de talen waar ik uit kan kiezen. Ook heb ik geprobeerd om de a.b. via de 7 sec constructie op het apparaat. 

 


Een DVS zegt mij even niks. Er zit geen Switch tussen en ik gebruik een eigen Fritzbox.

Het lijkt erop dat de a.b. niet wil verbinden met bluetooth.


Iemand enig idee? Ik zit nu al een dag zonder werkende box. 


Hallo @Quevinsta, wat rot! Voor dit soort vragen, waar een snel antwoord wenselijk is, kan je het beste even bellen met 0800-0402. Mijn collega's helpen je direct. Via het forum heb je vooral contact met andere klanten en kan het even duren voordat er een moderator aan het topic toe komt. Heb je dit topic over de afstandsbediening van de TV+ Box al eens doorlopen? Wellicht heb je daar wat aan: 

 

Als het dan nog niet werkt, is ‘ie misschien defect. In dat geval kan je via 0800-0402 of via mij een nieuwe aanvragen. Laat nog even weten als ik nog iets voor je kan doen!


Hallo @Quevinsta, wat rot! Voor dit soort vragen, waar een snel antwoord wenselijk is, kan je het beste even bellen met 0800-0402. Mijn collega's helpen je direct. Via het forum heb je vooral contact met andere klanten en kan het even duren voordat er een moderator aan het topic toe komt. Heb je dit topic over de afstandsbediening van de TV+ Box al eens doorlopen? Wellicht heb je daar wat aan: 

 

Als het dan nog niet werkt, is ‘ie misschien defect. In dat geval kan je via 0800-0402 of via mij een nieuwe aanvragen. Laat nog even weten als ik nog iets voor je kan doen!

Inmiddels alles al geprobeerd. Wordt er knettergek van. Bellen heeft geen zin, ze weten het aan de telefoon ook niet. 8 sec de knop indrukken boven op de box resulteert alleen maar in het opnieuw opstarten van het apparaat. Nieuwe afstandsbediening heb ik ook al, maar dit heeft geen zin zolang je geen koppelscherm krijgt..


Op advies van de helpdesk 7 seconden de resetknop ingedrukt van de TV+ box, om even vers te beginnen.

Nu lijkt het erop dat de box ‘gebricked’ is. Niks meer mee te beginnen.
Blijft hangen op ‘androidtv’ en onderstaande foto is wat er aan vooraf ging. 
 


Gelukkig hebben we nog een werkende Arris..


Wat rot dit! Ik zie dat er een nieuwe tv-ontvanger jouw kant op komt. Hopelijk is het daar mee opgelost!


Wat rot dit! Ik zie dat er een nieuwe tv-ontvanger jouw kant op komt. Hopelijk is het daar mee opgelost!

Ja, heeft wat voeten in aarde gehad, maar is inmiddels opgelost. Dank!