Skip to main content

Ik krijg een melding (mail) dat ik mijn TV ontvangers moet aansluiten:

Waarom krijg ik deze melding? Ze zijn alle 4 aangesloten, en ik heb de nieuwste Firmware en de ITV-app is ook up to date, volgens mij gaat er iets mis bij de administratie. Hopelijk heb ik na 1 juni gewoon TV.

Kreeg ik ook @Dennis Schreve zie de babbelbox


Hoop paniek om niets, het eerste dat box doet bij aansluiten is de nieuwste software ophalen en installeren.

Anders zou het ook betekenen dat kpn voorraad levert wat eigenlijk niet meer werkt na 1 juni.  Ik neem toch aan dat meer een maatregel is tegen doorverkoop o.i.d. want dan zijn de boxen in ieder geval gekoppeld aan het abonnement. 


Mijn boxen zijn aangesloten, dan hoor ik dat mailtje niet te krijgen. 😉


Meer even in het algemeen, voor de mensen die hem niet aangesloten hebben en zich nu genoodzaakt voelen dit te doen. Maar als het voor jou niet geldt mooi negeren en in het ronde archief te deponeren 😜.


Hi @Dennis Schreve.

Heb je toevallig de test-ontvanger niet retour gestuurd en nog 1 van de later ontvangen tv-boxen niet aangesloten? Deze e-mail wordt namelijk verstuurd naar alle klanten die 1 of meer nog niet hebben aangesloten.


Hoop paniek om niets, het eerste dat box doet bij aansluiten is de nieuwste software ophalen en installeren.

Anders zou het ook betekenen dat kpn voorraad levert wat eigenlijk niet meer werkt na 1 juni.  Ik neem toch aan dat meer een maatregel is tegen doorverkoop o.i.d. want dan zijn de boxen in ieder geval gekoppeld aan het abonnement. 

Tv+ ( DiW7022) is nog niet gekoppeld aan een abonnement ook niet aan eigen netwerk.
Ik heb een DiW7022 geleend en aangesloten op mijn kpn thuisnetwerk met mijn inloggegevens en het werkt ,het werk ook met mijn mobiel abonnement van tele2 (wifi hotspot)
Als ik DiW7022 een paar dagen niet gebruikt dan start het kastje opnieuw op en inloggegevens moet opnieuw ingevoerd worden .


Hi @Dennis Schreve.

Heb je toevallig de test-ontvanger niet retour gestuurd en nog 1 van de later ontvangen tv-boxen niet aangesloten? Deze e-mail wordt namelijk verstuurd naar alle klanten die 1 of meer nog niet hebben aangesloten.

@Jeroen_dB, de test tv box heb ik erop gelaten, die andere staat onder me bed. Waarom ik de test tv box erop heb gelaten is dat daar wel Apple TV erop staat, en op die andere 3 niet. Maar het kan toch zo blijven hoe ik het nu heb? Ga me nou alsjeblieft niet vertellen dat ik die andere erop moet zetten? 🙈 Ik hoop het niet. 


Hoop paniek om niets, het eerste dat box doet bij aansluiten is de nieuwste software ophalen en installeren.

Anders zou het ook betekenen dat kpn voorraad levert wat eigenlijk niet meer werkt na 1 juni.  Ik neem toch aan dat meer een maatregel is tegen doorverkoop o.i.d. want dan zijn de boxen in ieder geval gekoppeld aan het abonnement. 

Tv+ ( DiW7022) is nog niet gekoppeld aan een abonnement ook niet aan eigen netwerk.
Ik heb een DiW7022 geleend en aangesloten op mijn kpn thuisnetwerk met mijn inloggegevens en het werkt ,het werk ook met mijn mobiel abonnement van tele2 (wifi hotspot)
Als ik DiW7022 een paar dagen niet gebruikt dan start het kastje opnieuw op en inloggegevens moet opnieuw ingevoerd worden .

@J.D.P dan kan het zijn dat KPN dit evt. gaat blokkeren. Maar zeker weten doe ik het niet. 🤔


Test ontvanger hoef je toch ook niet terug te sturen als je omzet…

ik kreeg 2 boxen extra en geen 3 omdat de test box al had.

 


Volgens mij moet de test ontvanger wel degelijk terug. 

Heb nieuw TV+ abo afgesloten, met 1 ontvanger, deze gisteren mogen ontvangen. 

Volgens mij terug mede omdat de ontvangers aan je account gekoppeld moeten worden? 

Ik stuur de test ontvanger later wel terug, voorlopig mogen we deze nog gebruiken, dacht tot eind augustus, begin september. Dit aangezien in februari ons werd gemaild dat we de test box nog een half jaartje mochten gebruiken indien we hem niet al gelijk terug zouden zenden? 


Heb hier ooit keer gelezen dat er boxen niet helemaal goed ik systeem stonden dat hij dan retour moest.

dat merkte je dan pas met bestellen.

bij mij was het dan wel goed aangezien ik maar 2 boxen kreeg ipv 3 die ik in me abonnement heb.

bij me ouders dan ook goed gegaan die kreeg er eentje ipv 2.

pilot box is ook niet anders dan de andere.

@Erik_  weet jij dit?


 

 


Ik heb duidelijkheid voor je @Dennis Schreve. De test ontvanger waar je Apple TV op hebt kun je blijven gebruiken. Het bericht dat je hebt ontvangen betreft de 4de nieuwe ontvanger die je niet in gebruik hebt. Bij de omzetting had je 3 extra boxen moeten ontvangen. Je hebt immers de test box. Per abuis zijn er 4 opgestuurd. 

Overigens moet wel de de tv-ontvanger die niet in gebruik hebt, retour naar KPN. 


@Jeroen_dB, de test tv box heb ik erop gelaten, die andere staat onder me bed. Waarom ik de test tv box erop heb gelaten is dat daar wel Apple TV erop staat, en op die andere 3 niet. Maar het kan toch zo blijven hoe ik het nu heb? Ga me nou alsjeblieft niet vertellen dat ik die andere erop moet zetten? 🙈 Ik hoop het niet. 

Je kan je de Apple TV app toch ook sideloaden? Heb ik gisteren ook gedaan en de Apple TV app staat netjes geinstalleerd.  Ben er alleen wel achter dat ik een ontvanger heb met een defecte usb poort. Lang leve FTP in deze, dus alsnog gelukt. 


Ik heb duidelijkheid voor je @Dennis Schreve. De test ontvanger waar je Apple TV op hebt kun je blijven gebruiken. Het bericht dat je hebt ontvangen betreft de 4de nieuwe ontvanger die je niet in gebruik hebt. Bij de omzetting had je 3 extra boxen moeten ontvangen. Je hebt immers de test box. Per abuis zijn er 4 opgestuurd. 

Overigens moet wel de de tv-ontvanger die niet in gebruik hebt, retour naar KPN. 

@Jeroen_dB dat zal ik gaan doen, gewoon naar: 

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn

mag ik aannemen?


Je kan je de Apple TV app toch ook sideloaden? 

@Chrizziey hoe doe ik dat? Kun je dat effe uitleggen? Alvast bedankt! 👍🏼


Ik heb duidelijkheid voor je @Dennis Schreve. De test ontvanger waar je Apple TV op hebt kun je blijven gebruiken. Het bericht dat je hebt ontvangen betreft de 4de nieuwe ontvanger die je niet in gebruik hebt. Bij de omzetting had je 3 extra boxen moeten ontvangen. Je hebt immers de test box. Per abuis zijn er 4 opgestuurd. 

Overigens moet wel de de tv-ontvanger die niet in gebruik hebt, retour naar KPN. 

@Jeroen_dB dat zal ik gaan doen, gewoon naar: 

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn

mag ik aannemen?

Yes, daar mag het apparaat heen.