Skip to main content

Ik krijg mijn 3e decoder niet verwijderd. Hij springt steeds terug van 2 naar 3 als ik hem aanpas. Als ik de chatbot vraag geeft hij aan U moet XS4ALL bellen. XS4ALL heeft een wachttijd van 8 tot 12 min of per mail 5 werkdagen. Hoe krijg ik dit vlot geregeld? Zeg maar net zo vlot als aanschaffen van een extra product. 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Als je klant bent van XS4ALL, moet je nog steeds bij XS4ALL zijn.

Ook al gaat alles verder via KPN. 


Klopt dat weet ik. Ik had alleen de hoop dat er een andere manier zou zijn. Website factuur etc gaat via kpn. Nieuwe abonnementen/uitbreiding ook maar als er gezeik is “sorry xs4all”


@RenévdWe 

Dit forum is helaas voor u alleen voor KPN klanten.

U moet helaas echt bij XD4ALL zijn.

Sorry.

XS4ALL - First Class Internet


Wat een ongelofelijk gelul. Mijn omgeving is kpn als ik inlog. Mijn factuur staat op kpn, Wil ik viaplay? Kan, inloggen “mijn kpn” en binnen 2 minuten afgesloten etc etc en als ik een decoder minder wil log ik in op “mijn kpn” en als het niet lukt is het “je moet naar XS4ALL “ . Meest klantonvriendelijke wat je je kan bedenken maar helaas wel zoals we gewend zijn van KPN.
Maar daar kun jij niks aan doen. 


Dit is inderdaad precies hoe CRM niet zou moeten werken.

Dat je als ex XS4ALL abonnee recht hebt op de (betere) klantenservice die je bij XS4ALL gewend was moge duidelijk zijn maar je zou mogen verwachten dat de systemen van KPN je automatisch doorverbinden met die (betere) klantenservice.

 

En dit forum is uiteraard ook voor ex XS4ALL abonnees.


Gelukkig! Ik voelde me ook welkom hoor. Maar precies wat je zegt. Of alles overhevelen of niet. Is ook erg onlogisch dat een extra decoder kan worden aangevraagd in je kpn omgeving maar 1 minder (als het niet lukt) via XS4all moet lopen. De routing is vrij onduidelijk. Maar dit komt denk ik ook omdat men XS4all niet echt kan loslaten wat ik ook wel weer snap 


En dit forum is uiteraard ook voor ex XS4ALL abonnees.

Alleen kunnen zelfs de kpn webcare medewerkers hier niets voor je doen als je nog een oud-xs4all abonnement hebt. Dus toch:

www.xs4all.nl → service 

020-3987666


En dit forum is uiteraard ook voor ex XS4ALL abonnees.

Alleen kunnen zelfs de kpn webcare medewerkers hier niets voor je doen als je nog een oud-xs4all abonnement hebt. Dus toch:

www.xs4all.nl → service 

020-3987666

En “www.xs4all.nl → service” brengt je dus gewoon weer terug naar KPN dus ook daar heb je niets aan.

Ik ben het volledig met @RenévdWe eens dat het zeer vreemd is dat dit niet gewoon via KPN geregeld kan worden.


Het gekke is dat ik in de kpn omgeving de decoder van 3 naar 2 stuks kan zetten. Dit houdt hij vervolgens niet vast dus moet iemand van KPN wellicht doen. Maar die zeggen vervolgens XS 4 all. Geef het dan ook niet weer in de kpn omgeving. 


Het gekke is dat ik in de kpn omgeving de decoder van 3 naar 2 stuks kan zetten. Dit houdt hij vervolgens niet vast dus moet iemand van KPN wellicht doen. Maar die zeggen vervolgens XS 4 all. Geef het dan ook niet weer in de kpn omgeving. 

Mijns inziens is dat gewoon een bug in de MijnKPN omgeving. Als je functionaliteit aangeboden krijgt dan moet die natuurlijk gewoon werken.


En “www.xs4all.nl → service” brengt je dus gewoon weer terug naar KPN dus ook daar heb je niets aan.

Euh, ja. Het is een kpn.com pagina. Maar daar wordt o.a. het 020 nummer van xs4all genoemd. Dat moet je dus bellen. Of het daar genoemde e-mail adres. 

We kunnen hier wel rondjes blijven draaien en hoe het zou moeten, waar ik het mee eens ben. Maar voor nu is het toch echt 020-3987666 bellen!


Ik zie in een ander topic van @RenévdWe dat het intussen geregeld is: top! 
 

Dank voor je bericht Bram. Ik heb inmiddels xs4all maar gebeld vandaag. Super vriendelijke medewerker die het top heeft geregeld


Ik las dit: 

En dit forum is uiteraard ook voor ex XS4ALL abonnees.

Alleen kunnen zelfs de kpn webcare medewerkers hier niets voor je doen als je nog een oud-xs4all abonnement hebt. Dus toch:

www.xs4all.nl → service 

020-3987666

 

We kunnen wel wat, hoor… 😅
Bram legt het goed uit:
 

Hi @RenévdWe! Als het gaat om het wijzigen van je producten willen we het niet moeilijk maken. Of dat nou gaat om toevoegen of verwijderen. 

Als je abonnement XS4ALL was willen we voor specifieke zaken je graag naar XS4ALL verwijzen. Om zeker te weten dat je iemand aan de telefoon krijgt die precies de juiste systemen voor zich heeft. Maar bij een wijziging als deze moet een KPN medewerker via 0800-0402 je gewoon kunnen helpen. 


Omdat dit een dubbel topic is en het intussen geregeld is, sluit ik dit topic.