Skip to main content
Vraag

Ik krijg sinds woensdag steeds de melding STB-zap-03 / -40462 - Videoserver niet gevonden als ik terug wil kijken

  • January 15, 2021
  • 3 reacties
  • 278 keer bekeken

Probleem was even verholpen na:

  • Uitzetten en weer aanzetten ==> foutmelding dat configuren mislukt was
  • Modem Resetten
  • Update instaleren

Al met al meer dan een uur werk…..

Sinds donderdag weer het probleem. Een andere oplossing die blijft werken is gewenst. Modem resetten betekent tijdelijk geen internet en dat vindt de rest van de familie die thuiswerkt of lessen probeert te volgen niet echt handig.

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • January 21, 2021

Welkom op het forum @RBN001. Zou je aan kunnen geven of het probleem op dit moment nog bestaat? Mocht dat het geval zijn zou ik je willen vragen je profiel in te vullen zodat ik een meting voor je kan doen en kan kijken wat er mogelijk aan de hand is. 


  • Nieuwkomer
  • January 27, 2021

Goedemorgen, is hier al een oplossing voor gevonden? Afgelopen nacht is mijn modem automatisch uitgeschakeld geweest (rode lampjes) en weer opgestart. Vanochtend bij terugkijken de melding “STB-03/40462 Videoserver niet gevonden” bij terugkijken!


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 27, 2021

Probleem lijkt opgelost nadat ik een weekend besteed heb door steeds opnieuw te proberen. om modem te resetten, opnieuw op te starten, updat uitvoeren etc.

 

Uiteindelijk heb ik de ontvanger teruggezet naar fabrieksinstellingen, modem gereset. update uitgevoerd van ontvanger, moden gereset en daarna werkte het. Hopelijk blijft dat zo.