Skip to main content
Beantwoord

Ik mis BBC Entertainment, wanneer wordt dit toegevoegd?

• August 16, 2021
  • 6 reacties
  • 696 keer bekeken

Net overgestapt van Ziggo naar KPN, maar mis helaas

BBC Entertainment.

Wanneer wordt dit toegevoegd?

Beste antwoord door Hanna_

Hoi @ucos, welkom. 

Helaas zit BBC entertainment (nog) niet in ons zender aanbod. Ik hoop, net als jij, dat we deze in de toekomst zullen toevoegen. Maar of en wanneer dit gebeurt kan ik helaas ook geen beloftes over maken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • August 17, 2021

Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • August 18, 2021

Hoi @ucos, welkom. 

Helaas zit BBC entertainment (nog) niet in ons zender aanbod. Ik hoop, net als jij, dat we deze in de toekomst zullen toevoegen. Maar of en wanneer dit gebeurt kan ik helaas ook geen beloftes over maken.

• Nieuwkomer
  • April 27, 2023

Nu al weer jaar geleden vraag over BBC entertainment. Wanneer wordt deze zender nu toegevoegd?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Er zijn nog geen plannen bekend om deze zender toe te voegen. Als we iets kunnen melden, zullen we dat in de toekomst zeker doen. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 27, 2023

Veel van die programma's kom ik ook tegen op BBC First. En ook op One en Two.

Verder vind ik de SD kwaliteit nogal matig. Onlangs had ik 'm nog een maandje gratis via NLziet. 

Hier nog iemand met interesse! Ook overgestapt van Ziggo naar KPN. Internet is echt 1000x beter. Echter mis ik BBC Entertainment ook. Hopelijk komen er in de toekomst plannen :)