Skip to main content
Ggoedemiddag mijn pluspakket is niet compleet, ik mis de erotische zenders ik betaal er tenslotte wel voor. Mvg ***



Admin: naam verwijderd en titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
Hoi. Alle erotische zenders staan standaard verborgen ivm nieuwe regels. Je kunt ze zichtbaar maken via "zenders verbergen" onder instellingen. Waar je ze natuurlijk ook weer zichtbaar kunt maken.



Erotiek

651 Erotiek Boutiek (basispakket)

652 Secret Circle (basispakket)

653 Meiden van Holland Hard HD (pluspakket)

654 Babes TV HD (pluspakket)
Hallo @Taartjes77, welkom op het forum! Ik begrijp van een collega dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad met de klantenservice en dat het daarbij opgelost is. Daarbij had je ook het verzoek gedaan om je naam uit het bericht te verwijderen, dat heb ik hierbij gedaan. Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Vanaf 1 juli zijn de erotische zenders bijna allemaal verdwenen uit plus pakket

kun je plus pakket ook omwisselen voor erotiek pakket?


Er zijn twee zenders vernieuwd en dan is er een wettelijke verplichting dat deze verborgen worden. Kijk dus of die zenders als verborgen aangemerkt zijn.


Gelukt


Welke 2 zenders heb er nog maar 1 op 651


@Afstandbediening defect

Op 652 is een nieuwe zender gekomen. Deze is wettelijk ‘verborgen’ toegevoegd. Wil je 652, met de nieuwe zender Pure Babes ipv Secret Circle, dan dien je deze onder “zenders verbergen” weer zichtbaar te maken.


Hij doet het niet hier


Excuus. Op 652 zit nu Pure Babes. 652 wás secret circle, die is er dus niet meer.

Dus zichtbaar te maken via Instellingen → Zenders verbergen.

heb je eigen favorietenlijst in gebruik dan daarna nog daarin toevoegen.