Skip to main content

Beste KPN,

Eind vorige week hebben ze bij een tante van ons een nieuw KPN abonnement geïnstalleerd. Ze heeft internet/tv/telefoon. Nieuw modem v12 en een nieuwe tv ontvanger. Ik heb haar e.e.a. uitgelegd hoe alles werkt en wat mij nu opvalt is dat zij bij het oproepen vd tv gids visueel  afbeeldingen in beeld krijgt wat voor programma het is. Mijn ontvangen heeft dit niet die heeft gewoon een blauwe achtergrond. Ik betaal flink wat geld voor mijn abonnement en zou hiervoor ook de laatste visuele software willen hebben waarbij ik kan zien wat voor programma het is. 
hoe kan ik mijn tv ontvangers omruilen?

gr. Ger

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hallo @bekerom , welke tv ontvangers heb jij dan?

Als dat nog de Motorola is kan je die met de Servicetool Apparatuurwissel omruilen:

https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006.1


Je hebt dan vast nog oude Motorola ontvangers. Of onlangs nog gehad. Als je ze nog hebt ruil ze dan zo snel mogelijk om via de link hierboven.

Met nieuwe ontvangers heb je dan nog niet direct het nieuwe me nu maar kom je wel in een veegbatch en dan heb je het alsnog.


@bekerom

Hallo @bekerom , welke tv ontvangers heb jij dan?

Als dat nog de Motorola is kan je die met de Servicetool Apparatuurwissel omruilen:

https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006.1

 Heb iets aan deze antwoorden? Anders kun je nog altijd contact met ons opnemen via 0800 0402.


Is gelukt met de servicetool. Heb nu 2x Motorola VIP1853 kunnen omruilen. Heb de “oude” Arris 2952 2x gekregen. Ik heb nu nog steeds geen visuele afbeeldingen bij de gids en programma’s en dus nog steeds de blauwe achtergrond. Wel erg jammer. Had gehoopt dat ik nu eindelijk de juiste kastjes met laatste software zou krijgen. Wie heeft hier een oplossing voor? Bedankt alvast.


Is gelukt met de servicetool. Heb nu 2x Motorola VIP1853 kunnen omruilen. Heb de “oude” Arris 2952 2x gekregen. Ik heb nu nog steeds geen visuele afbeeldingen bij de gids en programma’s en dus nog steeds de blauwe achtergrond. Wel erg jammer. Had gehoopt dat ik nu eindelijk de juiste kastjes met laatste software zou krijgen. Wie heeft hier een oplossing voor? Bedankt alvast.

Die software zal dan denk ik nog op uw ontvangers gezet moeten worden. Dat gebeurt vanzelf een keer 's nachts.


Het nieuwe menu komt pas als KPN verwerkt heeft dat er geen motorola’s meer aanwezig zijn en dan moet die nog doorgevoerd worden.

Wees blij dat je niet gelijk bent overgezet naar het nieuwe menu vorig jaar, er is een hoop ellende mee geweest wat bijna een jaar heeft geduurd om op te lossen, maar met geduld krijg je het straks ook.

Er zit ook een donkere modus in het menu, nog chiquer (persoonlijke mening) dan het blauwe.