Skip to main content

Sinds vandaag klant bij kpnmaar ik mis gelijk de zender E entertainment die keek ik graag, kan ik die wel bij kpn krijgen in een extra pakket ? 

Nee @Suvaal ,

Deze zender is bij KPN niet meer beschikbaar. Al sinds de zomer van 2017 niet meer. 

 


Bedankt voor de snelle reactie, maar wat ontzettend jammer dat die zender niet beschikbaar is bij kpn 


Ja, dit werd in 2017 geschreven door een moderator : 

We wijzigen jaarlijks ons zenderaanbod. Daar worden alle klanten minimaal één maand, vaak langer, van te voren over geïnformeerd. 
Ieder jaar doen we onderzoek zodat we weten aan welke zenders onze klanten het meest behoefte hebben. Op basis van dat onderzoek proberen we het zenderaanbod dan te optimaliseren. We houden daarbij ook rekening met kijkcijfers. Dit betekent dat er zenders zullen verdwijnen en nieuwe zenders erbij komen. Bij het optimaliseren van het zenderaanbod zullen we helaas altijd mensen teleurstellen, maar ook veel mensen blij maken.

Dit jaar is het zo dat E! Entertainment een van de zenders is die is verdwenen per gisteren, 4 juli. 


Jammer dat er niet een mogelijkheid is dat je die in een apart pakket er extra bij kunt kopen dan. Maar bedankt voor de snelle en duidelijke reactie