Skip to main content

Ik heb internet, t.v. en mobiel van KPN, maar kan sinds kort mijn geliefde zender 88 niet meer krijgen. Blijkt overgegaan op zender 82, maar dat krijg ik ook niet !

Ik denk dat ik met het complete pakket er recht op heb.

Graag oplossing!

Hallo @Leonardus 54 als je een Hussel thuispakket hebt met minimaal 1 mobiel abonnement bij KPN dan heb je het pluspakket gratis, inclusief jouw kanaal.

Voldoe je niet aan bovenstaande voorwaarden kun je het pluspakket tegen betaling afnemen.

 


Dank je wel voor je duidelijke antwoord !

Ik ga naar de winkel !


Hallo @Johannes 54 ,

Wat ook zou kunnen is dat je een abonnement hebt wat voor 8 oktober 2019 is afgesloten. Grote kans dat je dan onder de voorwaarden van KPN Compleet valt.

En dan heb je de keuze (indien je ook een mobiel abonnement hebt bij KPN) of gratis het ESPN-pakket of gratis het pluspakket.

NPO 2 Extra is onderdeel van het pluspakket.

Je kunt dan eventueel switchen van het gratis ESPN-pakket naar het gratis pluspakket. Overigens blijf je ESPN (1) dan wel gewoon ontvangen.   

Dat switchen naar het pluspakket kun je doen via jouw TV, Mijn KPN of bv door te bellen met 0800-0402 (tussen 8.00 en 20.00)  

Overigens kun je NPO 2 Extra gewoon gratis zien via internet via NPO Start. En nu ook nog tijdelijk via de ether (DVB-T2), maar dat zal wel een keertje ophouden.