Skip to main content
Beantwoord

Ik mis Rijnmond TV en TVE

• June 1, 2025
  • 6 reacties
  • 102 keer bekeken

Mamasita Linda
Nieuwkomer

Beste,

Zou fijn zijn als KPN de kanalen Rijnmond tv en tve erbij hebben. Dit mis ik enorm van jullie. Het enige spaanse zender en die is er niet!

Mvg,

E. Martina 

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Mamasita Linda, welkom op de community. De regionale zenders zijn alleen regionaal te zien zoals Marlon al noemt. De provinciale zenders zijn in de provincie zelf en de aangrenzende provincies te zien, met een uitzondering voor Omrop Fryslân. 

Wat betreft RTE, die hebben wij niet in het aanbod inderdaad. We bekijken het zenderaanbod regelmatig en als er meer vraag is naar een zender kan er gekeken worden of daar mogelijkheden voor zijn. In het topic wat Joop bedoelt houdt hij een lijst bij met alle daar genoemde wensen. Het linkje ernaar was hij vergeten zo te zien, dus bij deze: Welke zenders wil jij dat KPN in 2025 toevoegt, en wat kan er van af?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

• June 1, 2025

Dat is helaas afhankelijk van waar je woont. Als je in regio Rijnmond woont, dan krijg je die zender gewoon. Op kanaal 513. Woon je elders in het land, dan krijg je hem niet. Dan bestaat die zender gewoon niet. Ik vind het gezeik. Waarom geeft KPN de regionale zenders niet gewoon landelijk door?

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • June 1, 2025

Zie hier.

Zet je wens hierbij en ik neem hem mee als ik de lijst weer opdate.

Doe ik om de 3 a 4 weken.

KPN kijkt naar deze lijst.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Mamasita Linda, welkom op de community. De regionale zenders zijn alleen regionaal te zien zoals Marlon al noemt. De provinciale zenders zijn in de provincie zelf en de aangrenzende provincies te zien, met een uitzondering voor Omrop Fryslân. 

Wat betreft RTE, die hebben wij niet in het aanbod inderdaad. We bekijken het zenderaanbod regelmatig en als er meer vraag is naar een zender kan er gekeken worden of daar mogelijkheden voor zijn. In het topic wat Joop bedoelt houdt hij een lijst bij met alle daar genoemde wensen. Het linkje ernaar was hij vergeten zo te zien, dus bij deze: Welke zenders wil jij dat KPN in 2025 toevoegt, en wat kan er van af?

Mamasita Linda
Nieuwkomer

TV Rijnmond is toch een Rotterdamse zender? Ik ben woonachtig in Rotterdam!

• June 4, 2025

Kijk je via de tv ontvanger? Kanaal 513 doet niets bij jou?

Mamasita Linda
Nieuwkomer

Ik heb het super bedank!