Skip to main content

Vroeger zat TV5 monde in het standaardpakket van KPN, zo zonde dat deze eruit is gehaald. Ik mis deze zender enorm.  Ik wil er graag iets extra voor betalen.

Hoi TDN.

Voor die zenders is de inkoop en dus doorgifte vergoeding véle malen lager. Dus je komt lekker met appels en peren. Via DVB-T2 is gewoon de regionale zender te krijgen. Moet kpn die daarom ook maar verwijderen?

TV5 stond indertijd vanwege de kosten al in het pluspakket. Toen weer veel topics of ie niet naar het basispakket kon…. Tja, als men er ook al niet voor wil betalen…. “want we gaan niet dat hele pluspakket nemen omdat we deze zender willen”

Wat ik wel bijzonder vind is dat men dan voor bijvoorbeeld al alleen NDR bereid is het Duitse pakket te nemen. Terwijl die dan weer gratis via internet te krijgen is. Rare lui die krenterige Hollanders hoor.

En als men 'm dan PER SE wil, maar ook weer niet overstapt naar Odido of Ziggo dan wil men 'm kennelijk ook weer niet zo graag.

I.i.g. bij Ziggo in het basispakket. Maar ja, dat is dan ook duurder dan bij kpn.


Ben ik toch wel benieuwd naar je bronnen @PeterG , dat zo stellig te beweren.

Wat de doorgiftevergoedingen van de respectievelijke zenders zijn, daar doen de providers en de aanbieders namelijk geen mededelingen over.


Er heeft indertijd een artikel gestaan op TotaalTV. Helaas is dat niet meer te vinden.


 

En als men 'm dan PER SE wil, maar ook weer niet overstapt naar Odido of Ziggo dan wil men 'm kennelijk ook weer niet zo graag.

I.i.g. bij Ziggo in het basispakket. Maar ja, dat is dan ook duurder dan bij kpn.

Overstappen naar een andere glas provider zorgt er voor dat je mail adressen kwijt raakt. Niet bij mij, want ik heb al heel lang een eigen domein voor mail.

Overstappen van glas naar ziggo heeft weer als nadeel dat je mogelijk flink aan het werk moet met kabels. Glas komt binnen in de meterkast, en van daaruit kom ik met een UTP kabel in mijn werkkamer. Ziggo komt binnen in de woonkamer, en dat betekent kabels trekken als ik bedraad wil werken in mijn werkkamer. 

En dat bedraad werken is een eis voor mij.

Ik hoef trouwens geen TV5, maar wil even aangeven “dan stap je toch over” soms wat kort door de bocht is.


Er heeft indertijd een artikel gestaan op TotaalTV. Helaas is dat niet meer te vinden.

TotaalTV… het uiterst informatieve knip en plak magazine ☺️. Stonden daar de bedragen, per zender en provider, nauwkeurig gespecificeerd, ook bij? Lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Maar, volgens mij er is iemand van TotaalTV ook actief op dit forum? Misschien dat hij dat artikel nog eens kan knippen en plakken? 


probeer eens de coax direct uit de muur naar je tv. ik ben overgestapt van ziggo in november, maar heb nog steeds tv5. en andere kanalen.

 

 


probeer eens de coax direct uit de muur naar je tv. ik ben overgestapt van ziggo in november, maar heb nog steeds tv5. en andere kanalen.

 

 

Als je Internet belangrijk vindt, is dit een goede stap. Voor mij is KPN TV een synoniem voor het aanbieden van bulk “free to air” TV. Veel anders leveren ze niet op TV. (Voor ons is Internet belangrijk). 
Al jaren wordt bijna gesmeekt om TV5. We lezen alleen maar van de “would be” advocaten van KPN dat er jaarlijks wordt bestlist om het niet te doen.


Reageer