Skip to main content

Wat een drama.

14 juli een tv ontvanger opgezegd, ik ging ervan uit dat dit geregeld was.

wil nu m’n zenderpakket wijzigen, maar dit is niet mogelijk omdat er een bestelling afgerond moet worden. Al bijna twee weken bezig om het voor elkaar te krijgen.

had ik eindelijk een medewerker aan de lijn die het uit zou zoeken, werd de verbinding na 17 minuten verbroken. Vijf dagen later een retourdoos ontvangen met de mededeling dat ik 2 ontvangers terug moet sturen, terwijl ik er maar 3 heb. 2 horen bij mijn pakket.

maar weer gaan bellen, wel weer een medewerker aan de lijn gekregen. Volgens hem moet ik er twee opsturen en direct weer 1 bestellen dan krijg ik een nieuwe. 
Met andere woorden, ik moet mijn gratis box opsturen en een extra box bestellen. Doe ik dit niet kan ik niets meer bestellen of wijzigen???

benieuwd of ik wel mag opzeggen (-;

 

Goedenavond @HaraldG en welkom op het KPN Forum.

Ik wil graag met je meekijken wat precies de stand van zaken is. Begrijp ik goed dat je 3 tv ontvangers had, 1 hebt opgezegd en nu dus 2 tv ontvangers nog in gebruik wenst te hebben? Welke wijziging qua zenderpakket wil je doorvoeren? Dat lukt nu niet via MijnKPN?

Ik zie ook graag een ingevuld Forum profiel, met de volgende gegevens:

  • Jouw volledige naam en geboortedatum
  • Het klantnummer
  • Postcode en huisnummer
  • Laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is

In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Ik hen inmiddels maar 2 ontvangers terug gestuurd terwijl ik er 1 heb opgezegd.

Maar nog steeds kan ik mijn pakket niet wijzigen omdat er nog een bestelling actief zou zijn.

Hierover heb ik ook al iemand aan de lijn gehad die een monteur naar me toestuurt om de snelheid te verhogen in een kast in de straat.

Die monteur is voor niets geweest, hij dacht dat hij apparatuur aan moest sluiten die ik ontvangen zou hebben. Voor de show maar even een snelheidsmeter gedaan en die was prima.

Hij zag op zijn tablet dat er 4 kastjes geregistreerd waren dus ben ik maar gaan zoeken op zolder.

Gevonden en 2 kastjes opgestuurd, dit is inmiddels een week geleden en nog steeds is de "bestelling" niet afgehandeld.

Ik zit nu in Spanje en wilde me er pas na mijn vakantie weer druk over te maken, maar door de mail ben ik toch maar weer gaan kijken. 

Ik hoop dat dit nu echt binnen een week opgelost is. Ik heb nu al te veel wedstrijden gemist!


Bedankt voor de toelichting. Als we een wijziging of bestelling in behandeling hebben, dan kan er niet nog iets gewijzigd worden. 1 wijziging per keer. Als ik het zo lees, dan lijkt er een wijziging vastgelopen te zijn, waardoor je nu niets meer kan.

Ik gok dat dit niet vanzelf opgelost wordt en dat er meegekeken moet worden. 

Dat kan via het Forum:
 

Goedenavond @HaraldG en welkom op het KPN Forum.

Ik zie ook graag een ingevuld Forum profiel, met de volgende gegevens:

  • Jouw volledige naam en geboortedatum
  • Het klantnummer
  • Postcode en huisnummer
  • Laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is

In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!

 

Of bij terugkomst nogmaals met het ons te bellen via 0800 0402.
 


Hoe vaak moet er nog meegekeken worden? Ik ga niet weer een uur aan de lijn hangen om een of ander lulverhaal aan te horen.
Jullie moeten je rot schamen.

De laatste keer dat er meegekeken werd werd er met een stom smoesje gezegd dat wanneer je iets opzegt er gelijk gekeken wordt of je wel de snelst/beste verbinding hebt, hiervoor zou een monteur in de kast op straat iets in moeten stellen. Zou wel handig zijn als ik thuis zou zijn mocht de monteur ook iets in huis willen testen. Dit bleek allemaal onzin te zijn de monteur dacht dat hij nieuwe apparatuur aan moest sluiten.

Ik heb nu nog twee tien jaar oude tv kastjes over en wil gewoon mijn zenderpakket wisselen. Ik heb bericht gekregen dat de bestelling is afgehandeld, maar nog steeds kan ik mijn zenderpakket niet wijzigen.

Wel m’n gegevens aangepast in het forumprofiel zodat jullie het in orde kunnen maken.


Het is nu zelfs nog gekker geworden.

twee weken geleden heb ik 2 ontvangers opgestuurd en nu krijg ik een mail waarin gesteld wordt dat ik de 4 !!!! ontvangers nog niet heb terug gestuurd.

Wat een ...... bedrijf!

ik zeg 1 kastje op im 5 euro te besparen en moet er nu 4 terugsturen 

Ik heb het verzendbewijs van de twee kastjes gemaild, ben benieuwd of het ooit goed gaat komen.

Laatse kans, anders kunnen jullie alles op komen halen.


Ik kan mij jouw frustratie en bewondering voor de gang van zaken voorstellen en ik help je graag verder, @HaraldG maar het mag wel op een andere toon, alsjeblieft.

Hoeveel TV ontvangers wil je graag gebruiken en welk zenderpakket moet er geactiveerd worden?
Ik zie graag nog het klantnummer en/of de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is toegevoegd aan je profiel.

Alvast bedankt!


********* klantnummer

Ik wil er twee blijven gebruiken

Ik wil de ontvangstbevestiging van de twee retourgestuurde kastjes

Ik wil Eredivisie voetbal kijken binnen mijn Compleet pakket

En ik wil per opzegdatum de kosten in mindering gebracht krijgen. 

Gezien de gang van zaken vind ik de "toon" nogal meevallen. We zitten inmiddels in speelronde 7


Admin: klantgegevens verwijderd i.v.m. privacy


Ik wil er twee blijven gebruiken

Prima, er staan momenteel ook 2 tv ontvangers geregistreerd binnen jouw abonnement.

 

Ik wil de ontvangstbevestiging van de twee retourgestuurde kastjes

Helaas, die kunnen wij (vanuit de klantenservice) niet geven.
Als het goed is, heb je een verzendbewijs ontvangen: de status daarvan kun je controleren via de Track and Trace pagina van PostNL. Ons advies is om het verzendbewijs 3 maanden te bewaren.

 

Ik wil Eredivisie voetbal kijken binnen mijn Compleet pakket

Ik neem aan dat dit gaat om het wisselen tussen het Pluspakket naar ESPN: deze wijziging is bij deze voor je aangevraagd bij een achterliggende afdeling. Vanuit hen krijg je een terugkoppeling.

 

En ik wil per opzegdatum de kosten in mindering gebracht krijgen. 

Welke kosten precies en per welke datum?