Hallo, ik heb internet thuis en het Netflix-pakket. Nu ik Netflix aan KPN heb toegevoegd, moet ik apart betalen voor Netflix
Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt
Hallo, ik heb internet thuis en het Netflix-pakket. Nu ik Netflix aan KPN heb toegevoegd, moet ik apart betalen voor Netflix
Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt
Hoe bedoeld? Er staat een extra regel op de factuur van KPN voor Netflix?
Yes
Admin: afbeeldingen verwijderd i.v.m. privacy
Ik zou die rekening direct weghalen. Je hebt nu al je gegevens inclusief bankrekening online staan. Iemand met kwade bedoelingen zou nu bijvoorbeeld je abonnement kunnen aanpassen, opzeggen etc. etc...
Had je dan verwacht dat Netflix gratis zou zijn?
Je hebt een Netflix abonnement bij KPN afgesloten, deze staat apart op je factuur. KPN moet dit doen, want KPN betaald dit weer voor jou naar Netflix BV.
Yes
Ok. In orde toch? Wat had u anders verwacht dat het gratis zou zijn dan?
Ja, ik heb een aparte factuurregel. Ik betaal nu twee keer voor Netflix
Ik betaal 7 euro met een factuur voor internet en ik heb een extra regel op een factuur waarvan 16 euro goedkoper zou zijn en het is duurder. Netflix zit in het pakket voor 7 euro dus waarom is deze lijn?
Toen ik de internetdienst nam, koos ik voor Netflix, dus ik betaal 7 euro meer voor een factuur
Plaats ook eens een screenshot van de tweede pagina van de laatste factuur die je van KPN ontvangen bebt.
Snik, ik dacht toch echt geschreven te hebben om een screenshot van de tweede pagina van de factuur te plaatsen.
Dit is pagina 1
Snik, ik dacht toch echt geschreven te hebben om een screenshot van de tweede pagina van de factuur te plaatsen.
Aan zijn screenshot te zien is zijn batterij leeg van de foon!
My battery is very good
Log eens in op https://www.netflix.com en kijk eens wat voor een abonnement je bij Netflix hebt lopen.
My battery is very good
hier geeft toch echt aan dat ie bijna op is:
Log eens in op https://www.netflix.com en kijk eens wat voor een abonnement je bij Netflix hebt lopen.
Op zijn factuur staat Netflix € 13,99 - 4K en op 4 schermen tegelijk kijken.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.