Skip to main content

Hallo, ik heb internet thuis en het Netflix-pakket. Nu ik Netflix aan KPN heb toegevoegd, moet ik apart betalen voor Netflix

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Mam premium ultra HD

 


Log eens in op https://www.netflix.com en kijk eens wat voor een abonnement je bij Netflix hebt lopen.

 

Op zijn factuur staat Netflix € 13,99 - 4K en op 4 schermen tegelijk kijken. 

Klopt en @Jozik225 zal dan waarschijnlijk ook het Ultra-HD abonnement hebben.

Nu is de vraag waarom het Ultra-HD abonnement actief is terwijl blijkbaar het Basic abonnement aangevraagd heeft. Dit moet dan dus achteraf nog ergens aangepast zijn.


Mam premium ultra HD

Ik zag het! 😉👍🏼


Voor wat ik 8 euro betaal in het abonnement? 


Mam premium ultra HD

En is dat ook de bedoeling want dan betaal je inderdaad €13,99 i.p.v. €7,99.

Heb je dan zelf dat abonnement naar Ultra HD gewijzigd?


Voor wat ik 8 euro betaal in het abonnement? 

Je betaalt geen 8 Euro in jouw abonnement.

De €7,99 komt bovenop jouw abonnement van €45,50 immers de extra's zitten niet in de abonnementsprijs. En aangezien je het Netflix abonnement gewijzigd hebt van "Basic" naar "Ultra HD" betaal je nu geen €7,99 maar €13,99 bovenop je abonnement.


Ik betaalde nu € 14 voor mijn Netflix en betaal € 22 bij KPN. Ik heb een bedrijf van je leven gemaakt


@Jozik225 Ik zie het bedrag van € 7,99 ook terugkomen, maar zou het kunnen dat hiervoor een wijziging doorgegeven is? Op dit moment staat inderdaad het abonnement met 4K toegang en 4 schermen tegelijk kijken aan. Je zou zelf door hier te klikken het Netflix abonnement weer kunnen aanpassen. 


Ik betaalde nu € 14 voor mijn Netflix en betaal € 22 bij KPN. Ik heb een bedrijf van je leven gemaakt

Maar je betaalt helemaal geen €22,-, je betaalt gewoon €14,-.

Op basis waarvan denk jij €22,- te betalen?

Jouw abonnement kost €42,50 en dat is exclusief Netflix.

Je hebt gekozen voor maandelijks opzegbaar en dat kost je €3,-.

Daarnaast betaal je €13,99 voor jouw Netflix abonnement.


@Jozik225 Het lijkt er inderdaad op dat op dit moment het abonnement van € 13,99 aan staat met dus 4K en 4 schermen tegelijk. Zou je de stap van @wjb eens willen uitvoeren om te kijken hoe het zit met je abonnement?