Skip to main content

Ik krijg een rekening van 12 gehuurde films totaal 71,88   ,ik zie 2 films gehuurd op dezelfde dag en dagen achter elkaar , dit klopt gewoon echt niet , niemand in mijn huishouding heeft dit gedaan ,we huren hooruit 2 films maar nooit meer het leven is al duur genoeg ,,ik heb de rekening teruggeboekt op aanraden kpn en kan dan over een paar dagen een betalingsregeling krijgen ,ik baal hiervan want wil de normale rekening gewoon betalen en de niet gehuurde films niet maar wat ik begreep is dat ik niet onder de rekening uitkom ,, misschien toch tijd om over te stappen maar hoop dat we er uit komen met KPN

 

*Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hallo @291061, welkom op het KPN Forum!

Ik kan me voorstellen dat je hier even van schrikt. Maar de factuur zal wel kloppen.

We brengen alleen kosten in rekening voor films die ook daadwerkelijk gehuurd zijn. En voor het huren van een film is een pincode nodig. Dit gebeurt dus niet per ongeluk.

Er zal dus toch iemand in jouw huishouden zijn geweest die de films heeft gehuurd. Maar misschien durft diegene het niet te zeggen door de hoge kosten.

Je kunt overwegen om de pincode te wijzigen, zodat alleen jij die weet. Je kunt dit doen door jouw pincode te resetten via onze servicetool. Je logt hier in met jouw KPN ID.