Skip to main content

Goedenmiddag, ik moet mijn tv kastjes retour sturen maar inmiddels het hele huis op de kop gehad en kan er 1 van de 2 nergens vinden. Wat moet ik nu doen?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Goedenmiddag, ik moet mijn tv kastjes retour sturen maar inmiddels het hele huis op de kop gehad en kan er 1 van de 2 nergens vinden. Wat moet ik nu doen?

 

Welke KPN tv decoders van KPN heb je? (die je moet terugsturen? 

 

Vul je gegevens van je account op dit forum zo compleet mogelijk in.

Dan kan een moderator voor je meekijken. 


Dan krijg je van KPN een naheffingsnota voor de vervangingswaarde van de decoder.

 


Hi @Pauline Eitens, welkom op het forum. 

Goed dat je dit hier meldt. Is dit naar aanleiding van een opzegging van je abonnement? Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook meekijken. 

Ik hoor graag van je. 


Klopt heb het abonnement verlengt maar dan alleen het internet stuk. Tv gaan we geen gebruik meer van maken. Doen we al lange tijd niet meer eigenlijk


Duidelijk. Zou je alsnog je profiel willen aanvullen en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan ga ik het bij ons afmelden. 


Ik heb het nodige aangevuld alleen weer ik niet of dit op het juiste account is


Dankjewel voor je gegevens. Ik zie dat dit al op 7 maart is doorgegeven. Geen zorgen dus, dit wordt verwerkt en je hoeft maar 1 ontvanger terug te sturen. 


Ik heb hetzelfde probleem, ik was wegens omstandigheden lang in Polen, iemand anders heeft tijdelijk op mijn adres gewoond, en ik kom nu terug om in te pakken omdat ik definitief terugga naar Polen, en kan nu mijn decoder niet meer terugvinden, hoe lossen we dit op?


Ik heb hetzelfde probleem, ik was wegens omstandigheden lang in Polen, iemand anders heeft tijdelijk op mijn adres gewoond, en ik kom nu terug om in te pakken omdat ik definitief terugga naar Polen, en kan nu mijn decoder niet meer terugvinden, hoe lossen we dit op?

Hallo @Grzewko 

Dan krijg je van KPN een naheffingsnota voor de vervangingswaarde van de decoder.

 


Hi @Grzewko, welkom hier. 

Een boete zullen we niet sturen, helemaal omdat je dit netjes aangeeft. Heb je je pakket wel opgezegd? En heb je ook een retourdoos ontvangen om je modem en ontvanger terug te sturen? 


Hallo. Ik had modem en ontvanger terug gesturen. Op 23.03 2022 . Ik heb dokument van post nl. Grt. MG


Hallo. Ik had modem en ontvanger terug gesturen. Op 23.03 2022 . Ik heb dokument van post nl. Grt. MG

En je hebt de modem én de ontvanger teruggestuurd? Of alleen de modem zonder de ontvanger? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik het eventueel verwerken. 
 


Hallo. Ik had allen otvanger met antene an kabels terug gesturen. Ik had allen abonament for digitene. Geen internet.Grt.


Zou je toch je profiel willen invullen en mij een seintje willen sturen als je dit hebt gedaan? Dan kan ik het zelf ook bekijken. 🙂