Skip to main content

Ik ben jaren klant bij KPN maar wil mijn contract binnenkort beëindigen.

de reden is al jaren gedoe met de KPN tv app. Hij hapert en loopt constant vast op alle tv’s.  Heb alles geprobeerd om het op te lossen maar helaas het wordt niet beter. 
Nu heb ik heel wat jaren meerdere tv kastjes gehad welke ik op een gegeven moment terug heb gestuurd omdat we de app op alle tv’s gingen gebruiken. Naar mijn weten heb ik alle kastjes die ik had terug gestuurd.

ik heb hier niks meer liggen. Maar als ik op mijn abonnement inlog zie ik staan 1 kastje. Weet niet of dat er standaard staat maar ik heb dus niks. Kunnen jullie hier naar kijken of een aantekening van maken dat zodra ik opzeg ik alleen de modem kan /hoef terug te sturen?

ik hoor het graag.

groeten Esther Woud

Als je even in je profiel het nummer van het Track & Trace zet bij privé, kunnen ze dit controleren en bijwerken voor je. Hier ga je naar je profiel: Linkje

Dit is vorig jaar of eerder al geweest dat ik de kastjes heb terug gestuurd. Daar heb ik geen track and trace meer van.  Ik had er 4 geloof ik in die tijd. Er staat nu dus alsof ik nog 1 kastje heb maar die heb ik dus niet meer. Ik heb mijn contract nog niet opgezegd maar ik kan dus geen tv kastje terugsturen wanneer ik opzeg alleen de modem.

Dat is niet zo slim om ongevraagd dingen terug te sturen en dan niet het bewijs te bewaren.
Je kan in dat geval alleen maar afwachten totdat je op gezegd hebt wat er gebeurd.
Wellicht krijg je een rekening voor de vervangingswaarde, maar het kan zo maar zijn dat het wel goed staat en je er niks meer van hoort.

Ik heb niet ongevraagd tv kastjes teruggestuurd. Er stonden er voorheen 4 op dus er is wel degelijk iets verwerkt. Alleen nogmaals ik denk dat ik ze per abuis allemaal heb teruggestuurd ipv 1 achter te houden. Ik hoop dat een KPN medewerker kan reageren wat ik moet doen. Hoop niet dat dit me zwaar aangerekend gaat worden na 9 jaar klant te zijn. 

Hallo @Essiew ,

Voor een aantekening in jouw dossier zit je hier niet op de juiste plek. Je kunt dan het beste even contact zoeken met de klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt. Facebook of X zijn alternatieven. 

Wat jammer om te lezen dat je overweegt om jouw abonnement bij KPN op te zeggen vanwege de Smart TV app, @Essiew! Misschien kan ik je overtuigen om toch te blijven? Er komt namelijk een nieuwe KPN TV+ app voor Smart TV. Deze app is nu nog in ontwikkeling, maar je kunt je wel alvast aanmelden om mee te doen met testen! Als je op de link klikt, zie je wat jij moet doen om mee te kunnen testen. Hopelijk wil je dit overwegen.

Verder klopt het wat @Noordzee zegt in relatie tot het maken van een aantekening in jouw dossier:

Voor een aantekening in jouw dossier zit je hier niet op de juiste plek. Je kunt dan het beste even contact zoeken met de klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt. Facebook of X zijn alternatieven. 

Beste Denise ,

wij hebben vandaag contact gehad met KPN over het kastje wat niet meer in ons bezit is. Hier zou een aantekening van gemaakt worden in ons dossier en dit zou via de mail bevestigd worden. Echter heb ik nog geen bevestiging ontvangen. Kunnen jullie wel nakijken of dit inmiddels gebeurd is? Vast bedankt!

er komt overigens nog geen nieuwe app voor op de tv. Met de KPN tv app die vernieuwd wordt moet je vanaf je telefoon of laptop streamen. Dat is niet wat ik wil.

we zijn er dus nog niet over uit wat we gaan doen.

Nieuwe app voor op de tv:  Test mee: De nieuwe KPN TV+ App voor Smart TV!

Waarom ben jij in de veronderstelling dat er nog geen nieuwe app voor op de Smart TV komt? Ik heb je in mijn vorige bericht namelijk een link gestuurd naar een topic waarin gesproken wordt over de nieuwe KPN TV+ app voor Smart TV. Dit wordt de vervanger van de huidige KPN Smart TV app. Die app gaat er wel degelijk komen. De app is nu in ontwikkeling en er wordt samen met gebruikers van de KPN Community volop getest. Dus hoe kom jij erbij dat er geen nieuwe app komt?

Omdat wij gisteren gebeld hebben met KPN. Ik zeg alleen wat ons verteld is. Wij hebben storing en foutmeldingen op de KPN app op de tv. De nieuwe app wat wij opnoemde omdat jij dat zei ging over de app op je telefoon of tablet waarmee je naar je tv streamt. Ik heb het over de app die je uit de Playstore van je tv haalt. Dat de een dit zegt en de ander dat is erg verwarrend gezien wij de Leek zijn.

ik vind de communicatie erg moeizaam helaas. Net als dat we geen beloofde bevestiging van aantekening krijgen van het tv kastje maar wel een mail over hoe het klantcontact was.

maar goed ik begrijp dat er vanuit het forum niks kan dus we zullen helaas weer moeten bellen.

Ik ben bang dat mijn collega je verkeerd geïnformeerd heeft. Er wordt namelijk wel degelijk gewerkt aan een nieuwe app voor de Smart TV. Deze app kun je nog niet downloaden, maar als deze live gaat, dan kan je deze downloaden in de playstore van jouw televisie. Voor het streamen van de KPN TV+ app vanaf jouw telefoon naar de telefoon is geen app nodig. Hiervoor moet jouw televisie alleen wel beschikken over Chromecast. Hopelijk is het zo iets duidelijker.

Reageer