Beste, ik heb 3 kpn decoders in huis waarvan 1 met juiste abonnementsnummer en 2 met een ander nummer
Voor de duidelijkheid. Ik wil het juiste abonnementsnummer in de decoders invoeren. Hoe doe ik dat?
Hoe ben je aan die twee TV ontvangers gekomen?
Je kunt deze zelf niet op jouw abonnement plaatsen.
Hoe ben je aan die twee TV ontvangers gekomen?
Je kunt deze zelf niet op jouw abonnement plaatsen.
Ter aanvulling, als je deze via Marktplaats of andere mensen hebt overgenomen dan gaat het zo enzo niet werken
Ik heb de 3 decoders van kpn gehad na afsluiten abbonement.
Dan is daar iets behoorlijk fout gegaan want er hadden nooit TV ontvangers uitgeleverd mogen worden die al geregistreerd zijn.
Ik ben bang dat beide TV ontvangers omgeruild zullen moeten worden.
Oke.
Is ingevuld.
Helaas gaat het wel eens mis bij kpn met het resetten van de tv ontvanger (s)
Foutje kan gebeuren
Om Milieu goede redenen worden de ontvanger (s) hergebruikt
Kpn is groen !
Een kpn webcare kan de ontvanger (s) wissen en dan kunt u jou eigen abonnement nummer invoeren
Het komt vast goed
Ff wachten op de kpn webcare
Hoi,
MijnKPN - Thuis - Abonnementsgegevens: Informatie & Instellingen - Interactieve TV: abonnementsnummer
Hoi
Hoe heb je die andere twee precies besteld?
Ik heb de 3 decoders gelijk geleverd gekregen van de kpn. Staan ook in mijn abonnement.
Ik heb de 3 decoders gelijk geleverd gekregen van de kpn. Staan ook in mijn abonnement.
Dus in MijnKPN staat bij jou het aantal TV ontvangers op drie (3)?
Ik ben dan ook benieuwd hoe het kan dat jij aangeeft dat jouw abonnement 3 TV ontvangers bevat terwijl
Wat staat er op de factuur 2de blad? Kunt u daar een schermafdruk van plaatsen?
Ik kan een schermafdruk maken en lukt ook om toe te voegen maar dan is deze niet zichtbaar
Ik kan een schermafdruk maken en lukt ook om toe te voegen maar dan is deze niet zichtbaar
Vreemd, zoals er wel meer vreemd is aan dit topic.
Het zou geen enkel probleem mogen zijn om die schermafdruk hier te plaatsen.
Bij het plaatsen van een plaatje misschien even wachten en niet meteen op de blauwe knop "Verstuur" klikken.
Verhip! Je hebt gelijk,
Ik zie ook dat je momenteel contact hebt met de helpdesk. Mocht het issue daar niet opgelost worden laat het hier even weten.
Ik heb net de kpn gebeld. Ik heb 3 decoders waarvan 2 een zelfde maar niet kloppend abonnementsnummer hebben. Zij gaan het oplossen.
bedankt voor de moeite.
Beste, nog steeds niet opgelost. Na contact vorige week ook niets meer vernomen.
Beste, nog steeds niet opgelost. Na contact vorige week ook niets meer vernomen.
Heeft u nu inmiddels wel al het juiste nummer gevonden in MijnKPN?
Hoi,
MijnKPN - Thuis - Abonnementsgegevens: Informatie & Instellingen - Interactieve TV: abonnementsnummer
Dan is daar iets behoorlijk fout gegaan want er hadden nooit TV ontvangers uitgeleverd mogen worden die al geregistreerd zijn.
Ik ben bang dat beide TV ontvangers omgeruild zullen moeten worden.
Nee, deze kunnen we gewoon ontkoppelen.
Dit kun je volgens mij doen in het vakje “Persoonlijke opmerkingen (Privé)”
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.