Skip to main content

Op 9 juli heb ik het 4K pakket opgezegd. Mijn iTV, Pluspakket & Viaplay (via KPN) heb ik gewoon aangehouden. Vervolgens krijg ik een e-mail met het verzoek om mijn TV ontvanger (VIP5202) terug te sturen en een paar dagen later ook een retourdoos.

Ik dus de helpdesk maar gebeld maar dieĀ stelde mij gerust: Ik kon dit gewoon negeren. Dus ik heb de retourdoos bij het oud papier gegooid.

Ā 

Maar vandaag toch weer een e-mail met een herinnering om mijn TV ontvanger terug te sturen.

Ā 

Kan iemand van KPN hier eens naar kijken? Mijn gegevens zijn ingevuld in mijn profiel.

Ze hebben het alleen over "terug sturen" in de mail? Niet over "omruilen"?


Hallo @TFHFonyĀ is je pakket wĆØl goed aangepast, nu zonder 4K?

Ā 


Ze hebben het alleen over "terug sturen" in de mail? Niet over "omruilen"?

Klopt. Alleen over terug sturen. Het woord omruilen komt er niet in voor. Anders zou ik ook verwachten dat ze eerste een alternatieve ontvanger zouden sturen.Ā 


HalloĀ @TFHFonyĀ is je pakket wĆØl goed aangepast, nu zonder 4K?

Ā 

Het pakket is correct aangepast. 4K is verdwenen. iTV, Pluspakket & Viaplay staan er nog netjes.


Hallo @TFHFonyĀ vul in het privĆ©-deel van je forumprofiel je NAW-gegevens, klantnummer en laatste 3 cijfers IBAN in, dan komt een moderator er binnenkort op terug en kan deze de boel intern op orde brengen. (Nog) niets terugsturen dus.

Ā 


HalloĀ @TFHFonyĀ vul in het privĆ©-deel van je forumprofiel je NAW-gegevens, klantnummer en laatste 3 cijfers IBAN in, dan komt een moderator er binnenkort op terug en kan deze de boel intern op orde brengen. (Nog) niets terugsturen dus.

Ā 

Zoals vermeld in mijn eerste bericht is dat al gedaan.


Alleen over terug sturen. Het woord omruilen komt er niet in voor. Anders zou ik ook verwachten dat ze eerste een alternatieve ontvanger zouden sturen.Ā 

Dat gebeurt nooit. Het is altijd omruilen op het PostNL pakketpunt. De nieuwe ontvanger krijgt uĀ niet mee voordat uĀ de oude ingeleverd hebt. Zo is de werkwijze bij omruilen. Maar dat is bij u nu dus niet van toepassing begrijp ik.


De herinneringen blijven negeren.Ā 

Een moderator gaat ervoor zorgen dat de herinneringen gestopt gaan worden.Ā 


HalloĀ @TFHFonyĀ vul in het privĆ©-deel van je forumprofiel je NAW-gegevens, klantnummer en laatste 3 cijfers IBAN in, dan komt een moderator er binnenkort op terug en kan deze de boel intern op orde brengen. (Nog) niets terugsturen dus.

Ā 

Zoals vermeld in mijn eerste bericht is dat al gedaan.

Sorry, overheen gelezen, wacht dan inderdaad een reactie van het moderatieteam af @TFHFonyĀ 


Dit had ik ook toen ik het 4K pakket beƫindigde.

https://forum.kpn.com/kpn-tv-11/4k-pakket-tijdelijk-uitgezet-mail-over-tv-ontvanger-terugsturen-gaat-dit-goed-584000

Moderator maakte dit uit eindelijk in orde. Foutje in het systeem.


Dit had ik ook toen ik het 4K pakket beƫindigde.

https://forum.kpn.com/kpn-tv-11/4k-pakket-tijdelijk-uitgezet-mail-over-tv-ontvanger-terugsturen-gaat-dit-goed-584000

Moderator maakte dit uit eindelijk in orde. Foutje in het systeem.

Dat ziet er inderdaad bekend uit. Bedankt 🙂 We wachten even op een moderator.

Ook de rest nog bedankt voor het meedenken.


Goedemorgen @TFHFonyĀ en welkom hier op ons forum!

Ik ben meteen eens voor je gaan kijken en je mag deze melding 'gewoon' negeren hoor. Gezien de situatie zou je deze informatie ook helemaal niet moeten ontvangen maar helaas komt dit vaker voor. Mocht je onverhoopt toch nieuwe meldingen hierover ontvangen, zou je mij dit dan nog wel even willen laten weten (dat mag ook via een PB)?


GoedemorgenĀ @TFHFonyĀ en welkom hier op ons forum!

Ik ben meteen eens voor je gaan kijken en je mag deze melding 'gewoon' negeren hoor. Gezien de situatie zou je deze informatie ook helemaal niet moeten ontvangen maar helaas komt dit vaker voor. Mocht je onverhoopt toch nieuwe meldingen hierover ontvangen, zou je mij dit dan nog wel even willen laten weten (dat mag ook via een PB)?

Beste @JanZ_Ā 

Bedanktā€¦Ā ik negeer de afgelopen mail weer. Als ik weer wat nieuws binnen krijg, stuur ik wel een PB.

Bedankt!


GoedemorgenĀ @TFHFonyĀ en welkom hier op ons forum!

Ik ben meteen eens voor je gaan kijken en je mag deze melding 'gewoon' negeren hoor. Gezien de situatie zou je deze informatie ook helemaal niet moeten ontvangen maar helaas komt dit vaker voor. Mocht je onverhoopt toch nieuwe meldingen hierover ontvangen, zou je mij dit dan nog wel even willen laten weten (dat mag ook via een PB)?

BesteĀ @JanZ_Ā 

Bedanktā€¦Ā ik negeer de afgelopen mail weer. Als ik weer wat nieuws binnen krijg, stuur ik wel een PB.

Bedankt!

Geen punt en indien nodig zie ik je PB graag tegemoet @TFHFonyĀ :)Ā