Skip to main content

ik heb meer dan 15 min geleden een Abonnement afgesloten en ik moet nog steeds betalen voor elke film die ik wil kijken op videoland?

hoe kan dat 

men hoe krijg ik mijn geld terug van de film die ik wilde kijken en heb gehuurd na die vijftien minuten?

en waarom moet ik steeds een code intoetsen als een film wil kijken op Videoland?

Goedenavond @Brasil, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

In principe moet een extra pakket, zoals Videoland, binnen een uurtje geactiveerd zijn. Tot die tijd is het even afwachten, maar ik ben benieuwd of het inmiddels wel geactiveerd is. Je krijgt hierover bericht en je kan het terugzien in MijnKPN. Staat daar inmiddels Videoland? Of heb je het niet via KPN aangezet, maar via Videoland zelf? Dan moet je hun app of website gebruiken, die inloggegevens tellen niet voor Videoland via KPN. 

Ik hoor graag of Videoland inmiddels geactiveerd is. Zo niet, vul dan je Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer en klantnummer. Dan ga ik even in het systeem kijken!


Hoi, Videoland vind je onder On Demand! Dus menu - on demand → Videoland selecteren.

Als je gewoon Films selecteert onder on demand dan ben je in het deel waar je films apart moet betalen. Dat zijn meestal heel recente, onder Videoland worden iets oudere aangeboden.


En verwar niet met Videoland van rtl als je dat hebt afgesloten dat staat los van Videoland die kpn gebruikt zijn 2 verschillende diensten 


@Brasil, ik heb geen reactie gehad. Kan je aangeven of ik hier nog bij kan helpen?


Reageer