Skip to main content

Hallo KPN/Leden,

Ik heb een tijdje terug 2 ontvangers teruggestuurd,Maar ik heb nu al 2 brieven en 1 mail gekregen dat ik dat alsnog moet doen.

Ik heb de track en trace bewaard en volgens PostNL is het al bezorgd.

Zie hier:

Ik zal zo ook de track en trace code aan mijn profiel toevoegen(bij persoonlijke opmerkingen).

Ik hoop dat jullie aan de desbetreffende afdeling kunnen melden dat ik al de 2 ontvangers teruggestuurd heb.

Alvast bedankt!

Groet,

Klantuitvelp

Hallo @klantuitvelp , waarom weer een nieuw topic aangemaakt voor eenzelfde onderwerp, je kunt beter in het bestaande topic verder je vragen stellen of mededelingen doen.

Dit is alleen maar verwarrend en je wordt er niet sneller mee geholpen.

 


Hoi @JanD ,

Excuses,

Hoe kan ik dit verplaatsen naar mijn oude topic?


Hoi @klantuitvelp. Waaschijnlijk heeft het terugsturen van de apparatuur en de brief hebben elkaar gekruist. Ik zal aan onze logistieke afdeling doorgeven dat je de oude tv-ontvanger al retour gestuurd hebt. De brief kan als niet verzonden beschouwd worden. Bedankt voor het doorgeven. 


Hoi @klantuitvelp. Waaschijnlijk heeft het terugsturen van de apparatuur en de brief hebben elkaar gekruist. Ik zal aan onze logistieke afdeling doorgeven dat je de oude tv-ontvanger al retour gestuurd hebt. De brief kan als niet verzonden beschouwd worden. Bedankt voor het doorgeven. 

Top!

Bedankt Vikash!


Graag gedaan!:blush: