Skip to main content

Hallo, 

 

kan iemand mij vertellen waarom bij mijn gegevens staat: Netflix via kpn voor 7,99 per maand en op de factuur wordt deze berekend als 10,99 per maand? 
daarnaast heb ik fox sport aanstaan maar kan deze alleen beneden ontvangen en niet via digitenne boven. Ook niet na opnieuw opstarten en verschillende keren zenders zoeken

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid topic
topic verplaatst naar juiste board

Waar ziet u € 7,99 staan? In MijnKPN? En die € 10,99 ziet u op de factuur van KPN staan? Staat het digitenne kastje op diezelfde factuur? Of krijgt u voor digitenne een aparte factuur?


Ja in mijn kpn staat 7,99 aangevinkt en op de factuur 10,99.

digitenne staat op dezelfde factuur 


Zou je je gegevens in je profiel kunnen zetten? Daar staan ze afgeschermd.

Een KPN moderator, die hier nog komt, kan dan je abonnement nakijken en corrigeren. Dan zijn onderstaande gegevens wel fijn.

Voornaam
Achternaam
postcode
huisnummer (+ evt. toevoeging)
Klantnummer (internet & televisie)

CAS ID v.d. Digitenne ontvanger (op regel Persoonlijke opmerkingen) en ter extra identificatie de laatste 3 cijfers van je IBAN (ook op regel Pers. Opm. mogelijk)

Heb je zelf een Netflix abonnement? Betaal je dat direct met Netflix en niet via de KPN factuur?

Dan ben ook jij dan mogelijk slachtoffer van de Netflix-fraude geworden. Ook dat kan dan behandeld worden.

Je kunt je evt. melden wat dat betreft in onderstaande topic (met uitleg over de fraude)