Skip to main content

Ik heb mijn KPN abonnement beeïndigd en het modem en de tv ontvangers teruggestuurd.

Na een week kreeg ik een mail met de melding dat het modem ontvangen is maar ook met het verzoek de tv ontvangers nog terug te sturen, terwijl ik dat al gedaan had. Er staat geen mailadres of telefoonnummer in de mail waarmee ik contact kan opnemen, Mel welk telefoonnummer of welk e-mail adres kan ik hierover contact opnemen?

Hoi @RJJanssen. Welkom op het KPN Forum. Wat goed dat je het hier meldt. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en het klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan geef ik het door aan onze logistieke afdeling.


Ik heb mijn KPN abonnement beeïndigd en het modem en de tv ontvangers teruggestuurd.

Na een week kreeg ik een mail met de melding dat het modem ontvangen is maar ook met het verzoek de tv ontvangers nog terug te sturen, terwijl ik dat al gedaan had. Er staat geen mailadres of telefoonnummer in de mail waarmee ik contact kan opnemen, Mel welk telefoonnummer of welk e-mail adres kan ik hierover contact opnemen?

 

*Admin: toegevoegd aan eigen topic


@RJJanssen Ik zie dat je inmiddels al jouw gegevens hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel en heb aan onze logistieke afdeling doorgegeven dat je jouw apparatuur al retour hebt gestuurd. Je kan de brief als niet verzonden beschouwen. Onze excuses voor de verwarring.