Skip to main content

Ik heb sinds 19 nov 2021 een nieuw KPN abonnement afgesloten. Hiervoor had ik een verouderd KPN-abonnement (met verouderde apparatuur). Ik heb echter geen nieuwe ontvanger ontvangen terwijl ik hier wel recht op heb. Via de chat word ik van het kastje naar de muur gestuurd en wordt de chat meerdere keren gewoon verbroken.

 

Deel je mening overigens niet dat je voor een nieuwe 4K ontvanger een extra abonnement moet afsluiten. Zie de volgende link en tekst op de KPN website:

https://www.kpn.com/beleef/blog/nieuwste-tv-ontvanger-kpn.htm

Jouw tv-abonnement

Kan ik nu alles in 4K kijken?

Als je een abonnement hebt afgesloten na 1 oktober, krijg je deze nieuwe tv-ontvanger. Om de content te kunnen kijken in 4K heb je een 4K (of 8K) TV nodig en een 4K abonnement van KPN. Zonder een 4K abonnement van KPN, kun je wel Netflix en YouTube in 4K kijken, als je hier een 4K abonnement voor hebt.

 

M.a.w. alle nieuwe abonnementen (er staat niet: nieuwe klanten! dus ook bestaande klanten met een nieuw afgesloten abonnement komen hiervoor in aanmerking), afgesloten na 1 oktober 2020, krijgen een 4K ontvanger. Er staat specifiek dat je ook zonder 4K abonnement hier gebruik van kan maken bij bijv Netflix en Youtube (mits je hier de juiste abo voor hebt). Een specifiek abonnement afsluiten om een 4K ontvanger te ontvangen is dus niet nodig mits je maar na 1 oktober 2020 een nieuw abonnement hebt afgesloten.

 

Graag ontvang ik daarom alsnog een 4K ontvanger zoals bijv. deVIP5202.

 

*Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Ik heb sinds 19 nov 2021 een nieuw KPN abonnement afgesloten. Hiervoor had ik een verouderd KPN-abonnement (met verouderde apparatuur). Ik heb echter geen nieuwe ontvanger ontvangen terwijl ik hier wel recht op heb. Via de chat word ik van het kastje naar de muur gestuurd en wordt de chat meerdere keren gewoon verbroken. Graag ontvang ik alsnog een VIP5202.

Op basis waarvan denk jij recht te hebben op een 5202?


Heb mijn post aangepast en daarin aangegeven waarom ik recht heb op een 5202.

 


En via diezelfde link staat dit:

Als je als bestaande klant de nieuwe tv-ontvanger wil, dan moet je eerst je abonnement wijzigen naar een 4K abonnement.

ERGO: heb je indertijd het 4k zenderpakket erbij genomen? Dan had je de 5202 gekregen. Zonder dat pakket houdt je je huidige ontvanger(s) als je switched naar Hussel.

Staat onder

Jouw TV-abonnement
Kan ik als bestaande klant ook de nieuwe box krijgen?


Ik heb sinds 19 nov 2021 een nieuw KPN abonnement afgesloten.

Wat is de einddatum van jouw huidige abonnement?


Ik heb sinds 19 nov 2021 een nieuw KPN abonnement afgesloten.

Wat is de einddatum van jouw huidige abonnement?

19 nov 2021


Ik heb sinds 19 nov 2021 een nieuw KPN abonnement afgesloten.

Wat is de einddatum van jouw huidige abonnement?

19 nov 2021

Je moet het zo zien: als bestaande klant kun je geen nieuw abonnement afsluiten. Je kunt alleen je abonnement aanpassen. 


Ik heb sinds 19 nov 2021 een nieuw KPN abonnement afgesloten.

Wat is de einddatum van jouw huidige abonnement?

19 nov 2021

Kan je daar een screenshot van maken en hier op het forum posten?


Ik heb sinds 19 nov 2021 een nieuw KPN abonnement afgesloten.

Wat is de einddatum van jouw huidige abonnement?

19 nov 2021

Je moet het zo zien: als bestaande klant kun je geen nieuw abonnement afsluiten. Je kunt alleen je abonnement aanpassen. Je ziet aan de einddatum ook dat u dus geen nieuw jaarcontract gekregen heeft.

ik heb wel degelijk een nieuw (jaar) abonnement afgesloten. Ingangsdatum 20 nov 2020 met einddatum 19 nov 2021. 


Ik heb sinds 19 nov 2021 een nieuw KPN abonnement afgesloten.

Wat is de einddatum van jouw huidige abonnement?

19 nov 2021

Kan je daar een screenshot van maken en hier op het forum posten?

 


Ik heb sinds 19 nov 2021 een nieuw KPN abonnement afgesloten.

Wat is de einddatum van jouw huidige abonnement?

19 nov 2021

Kan je daar een screenshot van maken en hier op het forum posten?

 

Bedoel je zo?


Ik heb sinds 19 nov 2021 een nieuw KPN abonnement afgesloten.

Wat is de einddatum van jouw huidige abonnement?

19 nov 2021

Kan je daar een screenshot van maken en hier op het forum posten?

 

Bedoel je zo?

 


Duidelijk, je bent dus een nieuw abonnement aangegaan met een ingangsdatum na 1 oktober 2020. Je zou mijns inziens dus inderdaad mogen verwachten dat jij bij het ingaan van dat nieuwe jaarcontract een Arris VIP5202 had ontvangen.


Nog een klein addertje onde het gras?

Weet je nog op welke datum je dat abonnement besteld hebt?


Nog een klein addertje onde het gras?

Weet je nog op welke datumje dat abonnement besteld hebt?

17 november 2020 :thumbsup_tone2:


Nog een klein addertje onde het gras?

Weet je nog op welke datumje dat abonnement besteld hebt?

17 november 2020 :thumbsup_tone2:

Helemaal goed.


@Patrick KPN In dit geval klopt het dat je geen nieuwe tv ontvanger hebt gekregen. 

2 kopjes onder de door jou gequote tekst onder het kopje: "Kan ik als bestaande klant ook de nieuwe box krijgen?" Staat het volgende: "Als je als bestaande klant de nieuwe tv-ontvanger wil, dan moet je eerst je abonnement wijzigen naar een 4K abonnement."

Op dit moment is het niet mogelijk om het 4k pakket aan te zetten, wegens het wereldwijde tekort aan chips en de daarbij horende schaarste aan hardware. Ik moet je in dit geval dan ook teleurstellen.Â