Skip to main content

Beste KPN,

 

Via MijnKPN probeer ik een nieuwe afstandsbediening te bestellen. De website stuurt me echter door naar de telefonische helpdesk, omdat we een FritzBox modem hebben.

  1.  Wat heeft mijn modem te maken met de afstandsbediening? Het gaat toch om de setup-box!
  2.  Waarom geeft de website geen telefoonnummer van klantenservice als ik die moet bellen? Nu moet ik moeite doen om dat nummer te vinden, omdat dat op de website MijnKPN ook niet eenvoudig is te vinden. 
  3.  Waarom moet ik nu al meer dan een uur wachten voordat ik geholpen wordt? En voor de duidelijkheid: ik ben helemaal niet geholpen maar kan niet eindeloos in de wachtstand wachten tot het KPN behaagt me te helpen.


    Dit is een triviale kwestie: een onderdeel/apparaat is versleten en moet worden vervangen. Dat zal heel vaak voorkomen, zorg ervoor dat het eenvoudig is op te lossen!

 

Beste @DikLeering,

Heb je het via deze weg al geprobeerd:

afstandsbediening bestellen

Zorg wel dat je thuis bent en via jou KPN aansluiting dit besteld. Anders werkt de link niet.


Is het alsnog gelukt met het linkje dat hierboven door @Dennis Schreve is gegeven? Mocht je er toch niet uitkomen, vul dan even jouw profiel in en ik stuur een nieuwe afstandsbediening op.