Skip to main content
Beantwoord

Ik vind de ondertiteling bij de TV+ box minder fijn dan die van de mobiele app

• January 22, 2025
  • 3 reacties
  • 108 keer bekeken

ajvs89
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2

Ik bezit sinds kort ook box+. 

Ik liep eerst hiermee tegenaan: 

Ik zag eerst verschil tussen ipad en tv box+. 

Via via zag ik hier dat je bij box+ eigen styl kan instellen. Die pakt hij niet?

Admin: bericht uit product update voor volledigheid samengevoegd met dit topic:

Ik ben slechthorend, maak graag gebruik van ondertiteling. 

Mijn kpn box+ staat ondertiteling niet center. Persoonlijk vind ik die van ipad fijner, toekomst update ook bij box+ komt?

Beste antwoord door Arjan van B

Mijn kpn box+ staat ondertiteling niet center. Persoonlijk vind ik die van ipad fijner, toekomst update ook bij box+ komt?

Toekomst is een ruim begrip. Los van het niet volgen van de meeste eigen instellingen (en sommige pas na opnieuw opstarten 🤯): de ondertiteling is nooit goed geweest. En ik heb geen hoop dat het KPN iets kan schelen, maar misschien word je iets blijer als je de TV+ Box continu op het zogenaamde “unicast” zet.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

wjb
Wijsgeer
  • January 23, 2025

Zie punt 23 van de feature requests TV+ Box.

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • January 23, 2025

Toekomst is een ruim begrip. Los van het niet volgen van de meeste eigen instellingen (en sommige pas na opnieuw opstarten 🤯): de ondertiteling is nooit goed geweest. En ik heb geen hoop dat het KPN iets kan schelen, maar misschien word je iets blijer als je de TV+ Box continu op het zogenaamde “unicast” zet.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • January 24, 2025

Hoi ​@ajvs89. Dank je dat je je feedback deelt wat betreft de ondertiteling. Zoals je merkt zijn deze bevindingen bekend en zijn we aan het bekijken of en wanneer dit eventueel aangepast gaat worden. Arjan van B geeft je nog een hele goed tip om de ondertiteling eventueel toch wat fijner in beeld te krijgen. 

Als je nog meer feedback hebt, schroom dan niet om dat weer te plaatsen op de Community 🙂