Skip to main content

Beste KPN,

Ik zit nu al paar uur op een bevestigingsmail te wachten die eigenlijk na 15 minuten gestuurd zou worden. Het gaat om de extra informatie voor het Ziggo  totale sport pakket. Wanneer kan ik dit ontvangen?


Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt oorspronkelijke topic]

Hi @Joris12 en welkom op ons forum?

Was het inmiddels gelukt met de bevestiging? Als je mijn hulp nog nodig hebt verneem ik het graag. Als je dan wel jouw forumprofiel zou willen invullen met de gegevens die ik hiervoor nodig heb?
Als je nog een reactie geeft hier indien je mijn hulp nodig bent, gaarne :smiley:


Ik heb gister ochtend gebeld met een collega van u en daar werd verteld dat ik gisteren een bevestigingsmail zou ontvangen. Die heb ik wederom niet ontvangen. Ik kan wel nu op de Ziggo kanalen sport kijken. Nu heb ik voor de Ziggo app ook gegevens nodig. Die zou ik krijgen bij de bevestigingsmail werd mij verteld. Ik hoor graag van u!


Hoi @Joris12. Je kunt met Ziggo sport van ons niet inloggen op de Ziggo app zelf, waarschijnlijk bedoel je de Ziggo sport Go app.
Als je gaat naar Ziggo Sports Go dan zie je dat je daar kunt inloggen met jouw (KPN) abonnementsnummer en bijbehorende pincode.  (heb je deze nog bij de hand? Anders kun je jouw abonnementsnummer vinden in de mijnKPN app en de pincode in 1 van de 1e e-mails die je van ons gekregen hebt. Weet je je pincode niet meer dan kun je deze resetten via: Pincode resetten.

Je kunt voor Ziggo Sports Go ook een app downloaden uit de playstore of appstore

Ga je hier zo verder uit komen? Anders verneem ik het graag van je!

 


Goedenavond, helaas staat er als ik het abonnementsnummer en de pincode invul dat er al geregistreerd is en dat ik moet inloggen. Dus ik probeerde in te loggen en dan wordt er aan gegeven dat de gegevens incorrect zijn. 


En als je probeert in te loggen, voer je dan opnieuw jouw abonnementsnummer en pincode in?


Hallo @Joris12 

Zou je een foto kunnen plaatsen van het scherm waar jij jouw iTV abonnementsnummer en je PIN code invult en waar je de melding krijgt dat dit incorrect is? Zorg wel dat jouw iTV abonnementsnummer niet zichtbaar is.

Er is nog wel eens verwarring over het proces en of je nu op een systeem van Ziggo of van KPN zit dus dat wil ik even uitsluiten.