Skip to main content

Als ik boven televisie via de KPN wil kijken, heb ik dan een 2e ontvanger nodig? En zo ja, hoe en waar kan ik die bestellen? Wij hebben beneden nu een Arris VIP5202 kastje aan de tv hangen.

Hallo @Klijntje met een geschikte tv kun je ook via de app kijken of via een Chromecast,

 


@Klijntje wanneer je een 2e TV ontvanger wil kan je deze aanvragen via de Mijn KPN app. Je betaald daar wel 5 euro extra voor, maar dan kan je ook gelijk programma’s opnemen (krijg je er dan gratis bij). Om de 2e TV ontvanger aan te sluiten moet je wel een netwerkkabel naar boven hebben. Wanneer je zoals @JanD aangeeft betaal je dus geen 5 euro en kan je lekker in je bed televisie kijken. 


Ik heb op de tweede tv 2 jaar een chromecast v3 gebruikt. Nadeel is dat je ook je smartphone nodig hebt om te casten met de apps van onder meer kpn tv.

De huidige chromecast HD Google TV is een stuk handiger. Maar ik heb inmiddels de streaming box van Nokia. 

Beide werken / kunnen via wifi dus geen utp kabel naar je bovenverdieping nodig. 

Moet je nog een tv kopen dan is een met Android-TV ( Sony, Philips, TCL) handig. Dan heb je zo'n bovenstaand apparaatje niet nodig. Zit er al in.