Skip to main content

Ik wil een afstandsbediening bestellen, maar dat gaat helaas niet. De OK-knop werkt niet, maar ik krijg deze melding te zien: 

Hoe kan dat nou? Zoveel heb ik er niet besteld, en waarom staat er niet hoeveel er besteld is? Er staat alleen “maximale”, niet erg duidelijk hoor. En ik heb er 1 nodig voor mijn KPN TV+ Box. (Sagecom DIW7022)

Hoi @Dennis Schreve ,

Vermoedelijk heb je er dit jaar al twee besteld. Want je krijgt dit niet te zien na één bestelde afstandsbediening. 
 

Morgenochtend om 8.00 maar even bellen naar 0800-0402
 

(Gelukkig heb je vier ontvangers in gebruik, dus je zal nu niet zonder afstandsbediening zitten.) 


Hoi @Dennis Schreve ,

Vermoedelijk heb je er dit jaar al twee besteld. Want je krijgt dit niet te zien na één bestelde afstandsbediening. 
 

Morgenochtend om 8.00 maar even bellen naar 0800-0402
 

(Gelukkig heb je vier ontvangers in gebruik, dus je zal nu niet zonder afstandsbediening zitten.) 

@Noordzee ik wacht wel effe tot een moderator hier reageert, het heeft geen erge haast, dan kunnen hun een afstandsbediening voor de KPN TV+ Box voor mij opsturen. 👍🏼


@Noordzee ik wacht wel effe tot een moderator hier reageert, het heeft geen erge haast, dan kunnen hun een afstandsbediening voor de KPN TV+ Box voor mij opsturen. 👍🏼

UPDATE: Ik heb nog een afstandsbediening gevonden van de KPN TV+ Box, die heb ik nú geïnstalleerd. Hopelijk blijft die het doen, voor nu is het opgelost. 👍🏼