Skip to main content

ik kan met de handleiding niet komen tot het opnemen van een proramma

De tv gids kunt u wel openen? U heeft het programma gevonden wat u op wilt nemen? 


ja dat kanik


U heeft toch wel het opnemen pakket? Ik ga er vanuit dat u een Hussel abonnement heeft. Dan heeft u opnemen bij 2 of meer ontvangers. Bij 1 ontvanger moet u het er apart bij afsluiten. 

Hoe is de situatie bij u? Heeft u meerdere ontvangers? Of heeft u het opnemen pakket er bij afgesloten? 


Ja ik heb een abonnement en een tv, zover alles goed. Alleen de aanwijzingen om daarmee tot een opname te komen, daar kan ik niks mee. Wat was het leven in België met Proximus toch simpel! Als u me kunt zeggen hoe ik het moet doen in gewoon Nederlands dan ben ik heel blij!

 


Ik neem aan dat je het opnemen-pakket ook hebt, klopt dat?

Selecteer in de gids de uitzending die je wilt opnemen en druk op de rode rec knop.

That's it.


En de opnames zijn allemaal terug te vinden onder menu-opnames 

Welke afstandsbediening wordt er gebruikt?


Selecteer in de gids de uitzending die je wilt opnemen en druk op de rode rec knop.

Eigenlijk nog nooit gebruikt.

Ik zoek gewoon het programma op.

Dan druk je op OK:

En dan staat daar gewoon een knopje "Plan opname". Als dat knopje daar niet staat, dan heb je het opname pakket niet.


Selecteer in de gids de uitzending die je wilt opnemen en druk op de rode rec knop.

Eigenlijk nog nooit gebruikt.

Ik zoek gewoon het programma op.

Dan druk je op OK:

En dan staat daar gewoon een knopje "Plan opname". Als dat knopje daar niet staat, dan heb je het opname pakket niet.

Dat is mijns inziens een omslachtige procedure. Waarom moeilijk doen terwijl je werkelijk met één drukje op de rec knop een opname kunt starten. Daar komt bij dat wij ingesteld hebben staan om dat info scherm over te slaan als we in de gids op OK drukken.