Skip to main content

Hoi, heb sinds kort kpn interactieve tv. Hiervoor had ik een andere aanbieder met apart netflix abonnement. Ik wil nu graag gebruik maken van de entertainmentkorting van kpn. Hoe doe ik dat ? Moet ik eerst het abonnement bij netflix stopzetten of blijf gewoon aan netflix zelf betalen en halen zij de korting eraf ?            

Het abonnement moet inderdaad via KPN lopen. Je zult dus je eigen abonnement stop moeten zetten denk ik.


Hier staat info over Netflix via KPN


Hoi @Verbeekje, op de volgende pagina vind je meer info als je al Netflix hebt

https://www.kpn.com/televisie/netflix.htm

 


Heb je de entertainmentkorting al omdat je ESPN, Film1 of Spotify via kpn hebt? Je krijgt het maar 1 x ongeacht of je 1 of alle 4 die 'pakketten’ hebt.

Dit zijn de stappen om je bestaande Netflix abo via kpn te gaan betalen. Het abo zelf blijft wel bij Netflix lopen overigens.

 

Heb je al Netflix, dan moet je eerst het bestaande Netflix abonnement opzeggen. Dit kun je regelen via www.netflix.com/youraccount. Aangezien je per maand betaalt zal het niet direct gepauzeerd worden.

Pas zodra het op pauze staat (!) kun je je aanmelden voor betaling via de KPN Factuur. Dat doe je via het menu van Interactieve TV:

  1. Druk op de 'Menu' knop op de afstandsbediening
  2. Druk op 'Apps op je TV'
  3. Klik de Netflix-app aan
  4. Klik op 'Aanmelden' en heractiveer je account met je bestaande abonnementsgegevens. Netflix bewaart je kijkvoorkeuren en gegevens tot 10 maanden na opzegging van het abonnement
  5. Kies bij betaalmethode ‘KPN Factuur
  6. Nadat je de stappen hebt doorlopen kun je inloggen met jouw gebruikersnaam en wachtwoord

(oorspronkelijke topic)


@PeterG Netflix hoeft niet stop gezet te worden, het kan zoals door mij aangegeven wat op de KPN website staat.
Er wordt dan gezorgd dat de betaling via de KPN factuur gaat. 


Allen dank voor de reacties, het is gelukt.

@PeterG je hoeft het Netflix abonnement niet eerst stop te zetten.

Heb het gedaan op de wijze van @Anneke-Anna 


PeterG je hoeft het Netflix abonnement niet eerst stop te zetten.

Dank voor je info, @Verbeekje . :relaxed:

“Bestel in MijnKPN” dan dus. 

Want die ander button “Bekijk met kpn internet” is voor mensen die nog kpn moeten nemen.


Top dat het is gelukt @Verbeekje, dank voor de hulp @Anneke-Anna!