Skip to main content

Ik heb graag in de tv gids bv het programma op NPO1 onder elkaar.

Kan ik dat instellen op mijn laptop?

Ik heb het even geprobeerd maar ik krijg het niet voor elkaar. www.tvgids.nl is een alternatief.

 


Op de laptop ( tv.kpn.com ) is de gids alleen horizontaal bruikbaar. Via de app in de smartphone (verticaal scherm) is het dan weer uitsluitend verticaal. Dus als je opnamen in wilt stellen dan is het via je phone dus handiger (vind ik zelf). Of via de decoder natuurlijk.


Ik las al 2 jaar geleden dat jullie er mee bezig waren  om op de ipad en android app de tvgids ook horizontaal te georganiseren...wanneer zijn jullie hiermee klaar ? ;)


Beste KPN medewerkers, Ik gebruik nu enkele dagen het nieuwe interactieve systeem KPN TV + op 3 ontvangers. Maar de gids is alleen beschikbaar in een horizontale uitvoering, ik wil de verticale uitvoering zoals ik gewend was in de bestaande versie. Hoe stel ik dit in ?


Dat is niet aanwezig bij TV+ / DIW7022, @Jan Swaans . Op dit moment althans niet. Zelf wijk ik daarom vaak uit naar de gids in de app op mijn mobiel.

Zie ook punt 9 van de wensenlijst

Ook zet ik de gids vaak links op 20:30. Opdat ik voor 7 zenders tegelijk de avondprogrammering tot ca. 23:00 zie. Met p- dan de volgende 7.


Beste Peter, Een mooi verhaal maar het moet van KPN zelf komen om het te herstellen naar een verticale weergave. De gids is een van de belangrijkste instellingen die in de oude interactieve versie perfect was uitgevoerd en het mogelijk was om je TV in te stellen zoals het hoort, snel, simpel en goed. Nu is het TOBBEN voor mij onbegrijpelijk dat een Multinational als KPN zulke fouten instellingen doorlaat in het beste interactieve programma van TV Nederland. Als de verticale instelling er niet komt ga ik terug naar een internetaansluiting met Google TV. Mvgr Jan.


Ik sluit me volmondig aan bij de wens om de gids van de TV+ box (ook) verticaal te kunnen gebruiken.


Hopelijk gaan ze bij de KPN deze instelling met spoed wijzigingen, onbegrijpelijk dat het zo is geprogrammeerd. Op mijn smartphone is de instelling wel verticaal, maar de koppeling tussen dit nieuwe systeem is er niet.


Reageer