Skip to main content

Ik heb nu een bedraade TV ontvanger, maar wil graag een bluetooth versie. Ik kan nergens vinden of ik dat kan vinden. Kan dit zomaar?

Hallo @Denise1989123 ,

Een ontvanger met Bluetoothfunctie krijg je alleen als je overstapt naar KPN Hussel met het aanvullende 4K-pakket. 

Dat kun je regelen via Mijn KPN. Ik ga ervan wel vanuit dat je voldoende internetcapaciteit hebt. (Kun je ook zien in Mijn KPN) 

 

Lukt het aanvragen niet via Mijn KPN ? 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 


Alle ontvangers zijn "bedraad". De afstandsbediening werkt op bluetooth. De ontvanger zit nog steeds aan een draad.


Hallo @Denise1989123 ,

Een ontvanger met Bluetoothfunctie krijg je alleen als je overstapt naar KPN Hussel met het aanvullende 4K-pakket. 

Dat kun je regelen via Mijn KPN. Ik ga ervan wel vanuit dat je voldoende internetcapaciteit hebt. (Kun je ook zien in Mijn KPN) 

 

Lukt het aanvragen niet via Mijn KPN ? 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

@Denise1989123

Heb je al een ontvanger met Bluetooth-ondersteuning geregeld bij de klantenservice? 

 

edit:

Voor de duidelijkheid : Het gaat om de Bluetooth-ondersteuning voor de afstandsbediening.  

Uiteraard heb je nog steeds kabels nodig voor de diverse aansluitingen zoals met de TV en het lichtnet. 


Ik heb nu een bedraade TV ontvanger, maar wil graag een bluetooth versie. Ik kan nergens vinden of ik dat kan vinden. Kan dit zomaar?

Hallo @Denise1989123 , zelfs een KPN tv-decoder met Bluetooth moet je bekabeld aansluiten.

Dus daar schiet je niets mee op.

Alléén de afstandsbediening werkt met Bluetooth.

 

 


ALLE ontvangers dienen bekabeld aangesloten te worden: UTP, HDMI en stroom.

Ook die met een bluetooth-afstandsbediening.

Afstandsbedieningen zijn altijd kabelloos; ook die met IR :wink: .

Hoe je de ontvanger met bluetooth-afstandsbediening krijgt heeft @Noordzee al vermeld. Nog éen dingetje daarbij: je dient dan bij Hussel ook het 4k-pakket af te nemen. En dat kan alleen als je aansluiting een bandbreedte heeft van af 100 Mb/s. Abonnement kan 50 Mb/s zijn.

Geheel draadloze ontvangst (via je wifi dus) bereik je alleen via Chromecast of een TV met de KPN ITV app erin (LG, Samsung, Sony, Philips van af bouwjaar 2017).


Duidelijk @PeterG ,

Nick83 en JanD hadden dit ook al gemeld. 

Ik zet nog wel even een extra zinnetje in mijn laatste reactie.  


Deze krijg je niet alleen bij een 4k pakket hoor. Deze twee weken geleden nog gehad bij het aanpassen van mijn abonnement en daar zit geen 4k pakket bij.Â