Skip to main content

ik wil graag een nieuwe afstandsbediening bestellen , de huidige is helaas zoek geraakt.

Hallo @Cees Biersteker ,

Tijd voor een nieuwe afstandsbediening
 

Check de vetgedrukte tekst als je de foutmelding krijgt. 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 

 

Tenzij je een Arris 5202 hebt, dan wil dat niet. In dat geval kan een moderator een nieuwe voor je aanvragen. Wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer?


Ik zou graag via het internet zo'n afstandsbediening bestellen. Echter: de website weigert dat, met als - voor mij verrassende reden - dat we een FritzBox modem hebben. De enige mogelijkheid die er dan volgens de website is, is om telefonisch contact op te nemen. Tip: geef er dan direct het telefoonnummer bij, want dat is nog niet zo snel gevonden. Ik sta nu al bijna 50 minuten in een wachtrij voor zoiets eenvoudigs als het vervangen van een kapotte afstandsbediening. KPN, dat zou beter moeten kunnen!


Hoi @DikLeering 
Je kunt gratis bellen met de KPN 0800 0402 
Of chatten via www.kpn.com/service (ik heb een andere vraag en wil graag contact > naar chat)

Beide opties ma-vr tussen 08:00 - 20:00. zat. - 17:00 en zondags gesloten


Ha @DikLeering, het klopt helemaal wat huistijger zegt. Ik hoop dat je inmiddels hebt kunnen bellen! Jouw tip heb ik doorgestuurd naar de betreffende collega's: bedankt daarvoor!


Waarom moet er gebeld worden als je je afstandsbediening kwijt bent en een fritzmodem hebt? 

Kan dat niet via een formulier dan ofzo?


Hallo @annemiekr,

Nee helaas niet, die servicetools zijn gemaakt voor de experia box en werken daarom niet met een fritzbox. Helaas is dan de enige snelste optie om even te bellen met 0800-0402. 


Goedenavond mijn afstandsbediening van mijn tv ontvanger is defect deze reageert nergens meer op ook na het plaatsen van nieuwe batterijen niet                      nu heb ik via mijn kpn profiel geprobeert een nieuwe te bestellen maar krijg dan steeds een foutmelding vandaar dat ik het nu op deze manier probeer

Mvg Peter 


Hoi @Harleypeet 
Kijk hierboven naar het bericht van @Noordzee , daar staat in hoe je het via internet kunt bestellen.

Ik citeer:

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. 

einde citaat